12 |18+

5.6K 138 56
                                    

Smut  var haberiniz olsun.

•••

" Korkma, ben buradayım. "

Adım attığında yutkunup başımı boynundan çıkardım. Sırtım ağaca yaslanırken gözlerimi belerterek  yüzüne baktım. Sırıtarak  iki eliyle popomu kavradığında  gözlerimi kırpıştırdım. Hasiktir, asıl şimdi korkuyorum lan!

" Devam etsek diyorum, açık hava ne güzel. Ne dersin? "

Hapı yuttum derim.

" Gö-görürler. "

Heyecandan ağzım dilim kurumuştu. Elaları yumuşarken  başını eğmeye başladı, gözlerimi yumup yakasına tutundum. Burnunu burnuma sürtüp, yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Başını boynuma gömüp  burnunu çenemin altına sürttüğünde  gözlerimi açtım. Ellerini popomdan çekip bacaklarıma götürdü. Uzun süre hiç bir şey yapmayınca boğazımı temizledim.

" Ehm.. Levent? "

" Kendimi çok zor tutuyorum minik, lütfen sus ve hareket etme. ikimizinde iyiliği için. "

Sesi acı çektiğini gösteriyordu zaten. Sabahta kendim rahatlamış onu öylece kendi hâline bırakmıştım, suçluluk duygusu ağır bastığında  ellerimle  yüzünü  kavrayıp boynumdan kaldırdım. Gözlerine bakarken gülümsedim. Çok güzel bakıyordu, acaba bende onun kadar iyi yapabiliyor  muyum aşık rolunu?

" Tutma. Seninim ben, kim görürse görsün umrumda değil Levent. "

Gözleri dudaklarıma  inerken yutkunup bir elimi aşağı indirdim. Tişörtümü  kaldırırken  kıkırdadım, dişlemeden  önce bir elimi ensesine çıkartıp başını kendime çektim.

" Sev beni, Levent. "

Tişörtümü dişlerimin  arasına alıp ısırdım. Gözleri kısaca yüzümde turlarken  gülüşü büyüdü. Elleri beni zıplattığında  ona tepeden bakan bendim bu kez, uzun kirpikleri gözlerini gizliyordu.

" Delirtiyorsun  beni.. "

Derin bir of çekip başını göğsüme gömdüğünde inledim. Omuzlarında duran elimi başına getirip okşarken  meme ucumda dilini gezdirmesi alt tarafımı harekete geçirdi.

Yn
Segs var segs

" Levent.. "

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin