13

3K 123 93
                                    


Başı direkt bana dönünce  irkildim, ağaca sırtımı yasladım  sanki beni saklayabilecekmiş  gibi. Kara gözleriyle beni süzerken  yanıma geldi, kollarımı göğüsümde bağlayıp  gözlerimi kaçırdım.

" Ayağını mı  incittin  sakar şey?

Yardım ediyim  mi? "

Başımı hayır anlamında  sallarken ona bakmadım.

" Konuşmama kararına sevindim ama hadi inat etme de yardım edeyim. "

Yaklaştığını hissederken  sinirle ona çevirdim başımı. Tam karşıma durduğunda  başımı kaldırıp yüzüne baktım. Sigarayı paketinde söndürüp içine soktu ve dumanı üflerken  kaşlarını çatarak beni süzdü. Gözleri boynumda oyalanırken  yutkunup  elimle acıyan boynumu örttüm.

" Kimdi? "

Kaşlarımı çatarak ona baktım, kim miydi?

Sana ne?

Karşımda çömelip ellerini dizlerine koydu, boynuma uzandığında  elini ittim.

" Senin yardımına.. "

Sesim çatladığında  yutkundum, gırtlağımı  ovarken gözlerimi ondan kaçırdım. Cümlenin devamında ne diyeceğimi anlamıştır. Koca ormanda kurta değil ama lanet bir çakala  yakalanmıştım.

" Kafayı yemişsiniz, çocuklarda var burada. Bu kadar mı azdın?

Kendini ormanda siktirecek  kadar mı istedin onu?

Artık her kimse! "

Sinirle yüzüne bakarken gözlerini kaçırdı. Hayal gücümde  olabilirdi ama gördüm işte, bana bakarken kirpikleri titredi. içim salak bir mutlulukla dolarken sırıttım.

" Evet, bu derece çok istedim onu. Beni bu hâle getirecek kadar azgındı. Hiç ona çekmemişsin  Ali. "

Gözleri hızla bana dönerken kaşlarını kaldırdı, neye şaşırıyordu?

Mahallede her önüme gelenle yatıyormuşum  gibi kim diye sorması çok aptalcaydı. Ondan başka hiç bir erkekle olmadığımı çok iyi biliyordu. Doğru ya, yine canımı yakmak için özenle seçmişti cümlelerini. Ayağa kalkıp bana arkasını  döndü, iki elini saçlarından  geçirirken  merakla onu izledim. Canı tek yanan ben değildim belki de...Belki de onda hâlâ izlerim  vardı. Kalbinde bir yerlerde.

" Abimle mi?

Kerem sen nasıl bir orospusun? "

Bana döndüğünde yutkundum.

" Aslı'ya  ulaşamayınca  ciddi ciddi abime mi taktın kancayı?

Sırf canımı acıtmak için kendini bu hâle mi getirdin?

LAN SEN DELIRDIN MI!? "

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin