28

1.5K 76 42
                                    

Doğumhaneye yürürken  ağırlığımı  Gülten ablaya vermemeye çalıştım. Ateşten başım dönüyordu, neyse ki Ali abi mahalledeydi  de buraya kadar getirmişti bizi. Arabayı park etmesini beklemeden hastahaneye girmeye çalışınca yere yapıştığım  için bir yanımda Gülten abla bir yanımda Poyraz bana destek olarak bir şekilde buraya varmamı sağlamıştı. Gözlerim direkt ağlamaktan perişan olmuş olan Aslı'ya odaklanırken  kabuk tutmuş dudaklarımı dilimle ıslattım.

" Aslı. "

Sesimi duyar duymaz başını kaldırıp bana baktı. Ayağa fırlayıp bana koşarken kollarımı bana destek olan ikiliden  çekip ona sarıldım. Ayakta durmak zordu, dünya kayıyordu  ayaklarımın  altından. ince kolları belime sarılırken başını göğüsüme  gömdü, bir elimle kulaklarının  biraz altına gelen saçlarını okşadım.

" N-neredeydin? "

Aşk acımı sokaklara kendimi atarak geçirmeye çalışıyordum..

" Özür dilerim, fazla içip sızmışım. iyi mi?

Aysel iyi mi? "

Başını göğüsümden kaldırdığında yüzüne yapışan saçlarını ayırdım yüzünden. Yanaklarını tutup gözyaşlarını silerken  gözlerimi hızlı kırparak odağımı  bulmaya çalıştım ama iki tane gördüğüm Aslı dönüp durduğu için bu çok zordu.

" Ne oldu anlamadık, bir anda bağırarak ağlama krizine girdi. Onu anlamaya çalışırken suyu geldi Kerem çok korkunçtu..  Kan vardı, çok korkunçtu! "

Başını göğüsüme çekip sarıldım. Çenemi başının üstüne koyup kaşlarımı çatarak doğumhanenin  önüne saçılmış tanıdık insanlara baktım. Görüşüm bulanıktı ama yere oturmuş ağlayan Ali'yi  seçebilmiştim.

" iyi olacak, korkma sen. Aysel güçlüdür, bilmiyor musun? "

" Saatler oldu.. Saatlerdir kimse içeriden çıkmadı Kerem ya bir şeyler yolunda değilse?

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin