" Ben öpmedim. "
Sinirle ellerimi saçlarımdan geçirdim, dalga mı geçiyordu?
" Allah Allah deme ya, ne oldu?
Kadın zorla mı öptü seni? "
" Öyle. "
" Levent beni delirtme!
Kadının evine girip çıkıyorsun durmaksızın bakışıyorsunuz! "
Eğilip beni kucağına almaya çalıştığında onu iterek uzaklaştım.
" Dokunma bana. "
Doğrulup gözlerini kısarak üstüme yürüdü. Geri geri giderken bir şeyin üstüne bastım, başımı eğip ne olduğuna baktığımda bunun fotoğraf albümü olduğunu gördüm. Ayağımla ona vurup kendimden uzaklaştırırken Levent bir anda kolumdan çekip sırtımı göğüsüne yasladı. Nefes almak zorlanırken yutkunup koluna tutundum. Bir koluyla ellerimi tutarken diğerini belime dolayıp sıkıca tuttu. Kulağımın dibindeydi nefesi.
" Sultan ve Orhan yıllardır ilişki yaşıyor Kerem, anladın mı beni?
Ben seni gördüğüm ilk günden beri, kafama top yediğim ilk günden beri senden başkasına bakmadım. "
Dudakları boynuma yumuşak bir öpücük bırakırken kokumu içine çekti. Şey gibi konuşuyor..
Gerçekten aşıkmış gibi..
Sevdiğine isyan eden bir adam gibi.
Gözlerimi kapatıp başımı göğüsüne yasladım. Belki de heves olmaktan çıkmıştım?
Geçirdiğimiz onca vakit nasıl bendeki yerini derine indirirken belki o da beni gerçekten sevmeye başlamıştı?
Gürkan yanlış görmüş olamaz mı?
Belki gerçekten masumdu Levent, olamaz mı?
" Bu durumda dostunun sevgilisinin seni öpmesine izin vermiş oluyorsun, ne için Levent?
Neden yaptın bunu? "