" Na Na Na Na.. "
Bulaşıkları köpürte köpürte yıkarken telefonumdan yükselen ses evin içinde geziyordu. Annem yalnızlıktan sıkılıp en yakın arkadaşım(!) Ali'nin evine gitmişti geçmiş olsuna. Ev bana kalmıştı, bende temizlik yapmaya başladım. Çok plansız oldu, nefes alamadığımı hissedince düşünmemek için temizliğe girişmiş halde buldum kendimi.
" Gerçeği gördüm kendimi buldum, kimseyi istemem yanımda. Her şeyi çözdüm sırrını bozdum.
Tek başına kaldım, sonunda. "
Derin nefesler alıp bulaşıkları durulamaya başladım.
" Kafamın içi çöl, geceler soğuk günler zor. Kafamın içi çöp, her güzel fikir doğarken ölüyor. "
Şarkı yükselirken çalan kapı zilimizi işittim. Ellerimi önlüğe sürüp ıslaklığını aldım ve ekrana dokunup şarkıyı durdurdum. Annem gideli yarım saat ya vardı ya yoktu, böyle çabuk dönmezdi. Bir şey mi oldu acaba?
" Sultan abla? "
Görmek istemediğim 4 kişiden biri karşımda duruyordu, ellerini beline koyup başını yana eğdi ve içeri baktı. Boş gözlerle onu izlerken elimi boynuma götürüp kaşıdım.
iki ortak karşı karşıya, ne hoş bir manzara.
" Fatma abla müziği kıssın, taa bizim evden duyuluyor. "
Kaşlarımı çatarak önlüğü boynumdan çıkarıp elimde sıktım.
" Sizde değil mi o?
Müziği ben açmıştım kusura bakma. "
" Yok, bize mi gelecekti?
Belki de geldi ve gitti ben görmedim gelen giden çok oluyor biliyorsun. "
" Nasıl görmedin evinize giren çıkandan haberiniz yok mu sizin Sultan abla? "
" Görmedim diyorum Kerem! "
içeri koşup telefonumu aldım, önlüğü mutfak masasına fırlatıp koşar adım evden çıktım. Kapı önünde duran Sultan ablaya baş selamı verip Annemi aradım, telefonu kulağımla omzum arasına sıkıştırıp kapıyı kilitledim. Ulaşamayınca iyice paniklemiştim. Kapı önünde durup elimi saçlarımdan geçirdim, nereye giderdi bu kadın?