10

2.8K 133 33
                                    


Aslı'nın attığı komik olmayan kedi videosuna kahkaha emojisini gönderip WhatsApptan  çıktım. Babamı bir kez daha ararken kapıyı aralayıp Annemi kontrol ettim, uyuyordu. Tekrar boşa düşünce telefonu kapatıp evden çıktım, saat erkendi. Önce bizim ev sahibine gittim, sırasıyla  Abdullah amcaya, Haydar amcaya, Atilla amcaya.. Meydandaki herkese selam verip bugünün planını anlattım. Son durağım  onun evi olmuştu.

Zile basıp beklemeye başladım. Bugün pikniğe gidecektik, neden mi?

Çünkü ben öyle istiyorum.

Elbette bir başıma Levent abi ve Ali'yle gidemem, bende tüm mahalleye gideceğim. Havalar bozulmadan önce son bir mangal için amcaları ikna etmek kolay olmuştu, çoluk çocuk ve hanımlar zaten oraya bayılıyordu  eminim gelmeyi istemeyen kimse olmayacaktır  yine. Kapı açıldığında sabahlığıyla  ve dağınık topuzuyla bile güzel görünen Aysel'e gülümsedim.

" Piknik var bugün, sizinkilere söylersin kusura bakma onları uyandırmaya kıyamadım. Annen hasta olmuş dün gece, geçmiş olsun. "

Olurdu elbette!

Gül gibi baktığı kızı evlenmeden hamile kalmıştı, her zaman övündükleri  terbiye ve ahlak kuralları  hiçe sayılmış  ve herkesinde  haberi olmuştu. Aysel'in gülen yüzü solarken  başıyla onayladı  beni.

" Sanada günaydın Kerem, iyiyim sağol sen nasılsın? "

Sayende boktan halliceyim  Aysel.

Gülüşümü büyütüp biraz eğildim, elimi kendini hafif hafif belli etmeye başlayan karnına götürüp okşadığımda  gülümsemesi yerine geldi. Eminim çok güzel bir anne olacaktı, mahallenin çocuklarıyla cok güzel ilgileniyordu.

" iyi diyelim iyi olalım, küçük hanım nasıllar? "

Geçen gün arabada yaptığımız sohbete vurgu yaparken kıkırdaması  doldu kulağıma. Doğrulduğumda  arkasında duran Ali'yi fark ettim. Erkek çocuk istiyordu, umarım kızı olurdu.

" Bugün pek bir sakin  uyandık  ama belli olmaz, kızımda babasına çekmiş durup durup çoşuyor  birden. "

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin