Uyandığımda hissettiğim yorgunluğu üstümden atmaya çalışarak kalktım yataktan. Aşağı inip bir şeyler yedim. Tekli koltuklardan birine kendimi atıp Luffy'i aradım. Daha bir kere bile çalmadan hazırda bekliyormuş gibi anında açıldı telefon.
^Ha canım?
*Napıyon lan?
^Namaz kıldım, son duamı ediyorum şimdi.
*Lan salak öyle mi söylenir? Neyse bana da dua et zengin oliyim.
^Ulan piç hepimizden zenginsin sen.
*Bu daha çok zengin olmama engel mi?
^E evet gerizekalı. Doymuyosun hiç. Ne demişler gözün yukarda olmasın indirirler.
*Bi an arkadaşlığımızı sorguladım.
^Aferin.
*Of tamam neyse sus, ne diyceğimi unuttum. Diğerlerinide topla gel bize.
^Tamam. Yarım saate geliriz.
Telefonu yüzüne kapatıp onları beklemeye başladım. Yaklaşık yirmi dakika sonra kapı çalınca kalkıp açtım. Ellerinde poşetlerle bizimkiler içeri girerken girmelerini bekleyip kapıyı kapattım. Hepsi içerdeki koltuklara çökerken bende yanlarına gidip oturdum.
Aldıkları şeyleri ortaya açıp yemeye ve konuşmaya başladık.
"Of geçen gün bir kız gördüm, o kadar güzeldi ki. İki saat arkasından bakakaldım."
"Bak eğer yine bahsettiğin kişi kardeşimse seni atomlarına ayırırım."
Tanjiro'nun söylediği şeyle Zenitsu el hareketi çekip Eren'in arkasına saklandı. Ayağa kalkıp üstüne yürürken Erende arkasında saklanmaya çalışan Zenitsu'yu, Tanjiroya doğru itti. Saçma kavagaları uzun sürmeyip herkes kendi yerine tekrar oturduktan sonra devam ettik.
"Bende geçen gün yeni bi çocukla tanıştım. O kadar tatlıydı ki konuşurken yumuş yumuş oluyordum."
Usopp'un söylediği şeyden sonra herkes 'ıyy' larken o, hepimize teker teker küfür ediyordu.
"Annemde beni yeni biriyle tanıştırmak istiyor." Dedim konuya aniden dalarak. Hepsinin bakışları bana dönerken açıklama ihtiyacı duyup konuştum.
"Çalıştığı yerden çok sevdiği bir arkadaşının oğlu varmış, benimle yaşıtmış ve söylediğine göre de yakışıklıymış"
"Sen hiç görmedin mi onu?"
Mikey'in söylediği şeye kafamı iki yana sallayarak cevap verdim.
"Benim gözlemlerime göre annenin bahsettiği kişiler hep dediği gibi çıkıyor."
"Şu cümleyi anlamak için 2 dakikalık bir saygı duruşu talep ediyorum."
Baji, Luffy'e bakıp gözlerini devirirken bende kafamı salladım.
"Biliyorum da işte ne biliyim içimde garip bir his var."
"Kabız olmuşsundur."
"Ya bi siktir git Luffy."
"Ne lan, sen niye karışıyosun yerden bitme."
"Sanki paşamız 190."
"Bi uzarım görürsün 190'ı."
Mikey, pes eder gibi cevap vermeyi bırakınca Luffy, zaferle gülümseyip yanağından makas aldı.
Herkes bir şeyler anlattıktan sonra geç olunca evlere dağıldılar. Biraz tek oturduktan sonra annem gelince üzerini değiştirip yanıma geldi. Ben etraftaki dağınıklığı toparlarken o da oturup dinlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SanZo / Primo Amore
FanfictionSanjixZoro İlk Aşk 💜 " Anlatmazdim anlatilmicak kadar guzel cunku asla degistirmezdim mukemmel bisi bitti ama uzludm "