"Hani yaprak sarmalar nerde? Umarım bu süper imanlı Luffy kardeşinize tencerenin yarısını bırakmışsınızdır. " Bıkkınlıkla nefesimi dışarı verirken kurduğum arkadaşlıkları bir kez daha gözden geçirdim.
"Bence müdürü dövelim."
"Hayır."
"Haraç keselim."
"Hayır."
"Müdürün pantolonunu indirip kaçalım."
"Olabilir ama net değil."
"Okula bedava yemek dağıtalım."
"Siktir git lan."
Ne mi yapıyorduk? Aslında basit, canımız sıkıldığı için okulda yapılabilecek saçma sapan şeyler arıyorduk. Gerçi sadece Mikey ve Baji yapıyordu bunu. Baji canı sıkıldığı için ortaya bir fikir atmıştı ve Mikey' de yeni fikirler üreterek Baji'nin onayını almaya çalışıyordu. En son Usopp'un ortaya attığı fikirle de Luffy abartılı tepki vermişti. Şimdiyse sıranın üzerine çıkmış drama yaratıyordu.
"Bana verebilecek onca yemeğin varken sen bu hayat enerjileri tükenmiş, emo takılıp cool gözükmeye çalışan ve çorbayı çatalla içen ergenlere mi daıtacaksın o canım yemekleri?"
"Çorbayı çatalla içmek sanattır bir kere. Her yiğidin harcı değil bu."
"Bak kapa o çeneni, oraya gelirsem ellerimle yırtarım o martı gaganı Eren."
"Duyanda kaç metre uzakta sanacak. İn lan aşağı, üstünde tepindiğin masanın sırasında oturuyorum gerizekalı."
"Ha o kadar yakın mıydın sen ya?"
"Luffy in aşağı dövüş başlıyor. Round 1; Ekmek Luffy, Gaga Eren'e karşı kaybedecek olan kazansın."
"Salak mısın Sanji?" Tüm heyecanımla ortaya çıkardığım dövüş kulübüm Chifuyu tarafından hüsranla sonuçlanınca kollarımı birbirine dolayıp surat asarak arkama yaslandım. Sırtım sert duvara çarpınca kafamı geriye yasladım. Her erkeğin hayaliydi bir kere dövüş kulübü kurmak. İkinci sırada da bar vardı. Aklıma gelen fikirle somurtkan suratım yerini az önceki heyecanıma tekrar verirken ileri uzanıp konuşmaya daldım.
"Bar açalım mı?" Heyecanlı heyecanlı ortaya attığım fikrime tepki vermelerini beklerken ilk cevap veren Mikey olmuştu.
"Oha evet. Yanına da bi' oyun salonu açarız."
"Niye yanına açıyoruz ki? İçine yapalım, ayrı bir oda olsun böyle full oyun masaları. Sabah akşam oynarız." Baji kendi fikrini de ortaya atınca daha çok ümitlenip hayal kurmaya başladım.
"Kendiniz için mi yoksa para kazanmak için mi açıyorsunuz barı?"
"Sanane be. Zekiler karışmasın işimize." Draken, Baji'nin söylediğine alınır gibi bir ifade yapıp tripli gibi konuşmaya başlayınca gülerek onları izledim.
"Her seferinde her hangi bir konuda fikrimi söyleyince sürekli kızıp susturyosun beni ve bu benim kalbimi kırıyor Baji."
"Al kırdın kırdın."
"Kes sesini Luffy."
"Sende kırdın martıcık." Eren umursamadan sadece göz devirip tekrar Baji ve Draken ikilisine döndü.
"Ben özür dilerim kırıldığını bilmiyordum. Sadece seninle uğraşmak hoşuma gidiyor. Gerçekten özür dilerim." Baji'nin gözleri yavaş yavaş dolarken Draken gülerek yanına kaydı. Baji her ne kadar salak gibi duran ve sert gözükmeye çalışan biri olsa da eğlenceli ifadesinin altında tam bir ağlak bebek vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SanZo / Primo Amore
FanfictionSanjixZoro İlk Aşk 💜 " Anlatmazdim anlatilmicak kadar guzel cunku asla degistirmezdim mukemmel bisi bitti ama uzludm "