<15. Bölüm>

178 12 27
                                    

"Bi sakin olun ya. Gerilmeyin bu kadar. Konuşmaya geldi herhalde. Ne diyecekse desin sonra gider."

Draken'in dediği hepimize mantıklı gelince yanımdaki çocuğa tekrar döndüm.

"Ne konuşacaksın?"

"Aslında sadece senin gibi mükemmel biriyle tanışmak istemiştim."

"Yavşama lan hemen."

"Tamam tamam." Yan taraftaki boş masadan çektiği boş sandalyeyi durduğu yere koyup oturdu.

"Ee napıyorsunuz?"

"Konuşuyorduk."

"Neyse kendimi tanıtayım ilk başta."

"Şükür aklına geldi." Draken Baji'ye dönüp sakin olmasını söyler gibi baktı.

"Yagami Light ben. Sanjilerin sınıfındayım."

Masadakilerde Draken'in önderliğinde kendilerini tanıtırken zaten adımı bildiği için sesimi çıkarmadan onları bekledim.

Yandan Zoro'ya baktığımda sinirli bakışları çocuğun üzerinde dolaşıyor ve sanki düşmanıymışçasına onu süzüyordu.

Şu ortamdan ne kadar erken çıkarsam benim için o kadar iyi olacaktı.

"Siz ne kadar çok yakışıyorsunuz birbirinize."

Tanışmaları bitince bu sefer sohbet etmeye başlamışlardı. Baji, Light'ın o ve Chifuyu için söylediği şeye kolunu Chifuyu'nun omuzuna atarak cevap verdi.

"Biliyoruz. Teşekkürler."

Light aldığı cevaba gülerken bende önümdeki cheesecaketen bir çatal daha alıp ağzıma götürdüm.

Konuşmalara fazla katılmamaya çalışıyordum. Yeni insanlarla tanışmayı seven biri değildim hiçbir zaman. Bu yüzden olabildiğince uzakta tutuyordum kendimi.

"Sanji sen neden konuşmuyorsun. Hadi Zoroyu anladım gıcık bana ama sen?"

Hay ağzıma sıçayım.

Yuzume sahte bir gülümseme kondurup Light'a cevap verdim.

"Yorugunum bugün biraz. Siz konuşun."

"İyi misin?"

"Evet evet. Dersler yordu sadece."

"Anladım."

Kafamı hafifçe aşağı eğip tekrar gülümsedim. Önümdeki tatlıya dönerken onlarda konuşmaya devam ettiler.

"Oğlum ben seni ilk gördüğümde çok sinir olmuştum. Şimdi bakıyorum da o kadar gıcık birşey değilmişsin."

"Genelde herkes böyle söyler. Dışarıdan çok soğuk ve sinir bozucu gözüküyormuşum ama tanıdıktan sonra görüşleri değişiyor."

"Yo ben hâlâ gıcık birşey olduğunu düşünüyorum."

"Senin beni sevmeni beklemiyorum zaten Zoro. Pek umrumda da değil açıkçası."

"Emin ol hiç sevmem zaten. Ben kalkıyorum işlerim var."

"Otursaydın birlikte kalkardık."

Ayağa kalkıp eline ceketini ve çantasını aldıktan sonra cevap vermek için Draken'e döndü.

"Yok eve gidicem. Size iyi eğlenceler."

"Bende gelebilir miyim senle?"

Kutuda kalan son damlacıkları da pipetle çekerken Zoro'ya baktım. Beklemiyo olacaktı ki kaşları biraz havaya kalkmıştı.

"Şey... İstiyorsan gel. İstiyorsan tabi. Gel yani."

Tabaktaki son tatlıya da çatalı batırıp ağzıma attıktan sonra çantamı omzuma atıp ayağa kalktım.

"Sen kalsaydın keşke."

Bi rahat bırak çocuk ya.

"Yok gidiyim. Çalışmam gereken dersler var."

Tamamen yalan.

Light kafasını aşağı yukarı salladı.

"O zaman gitmeden önce şunu söyliyim. Geçen gün ki olaylar için özür dilerim."

"Sorun değil. Unutmuştum zaten. Görüşürüz."

Elimi havada sallayıp Zoro'nun yanına gittim. Birlikte kafeden çıktıktan sonra neredeyse boş sokakta yürümeye başladık.

"Sin kilsiydin kişki. Gerizekalı." Küçük bir kahkaha atıp ona döndüm. Saniyelik bana dönen bakışlarını geri çevirip yere bakarak yürümeye devam etti.

"Sen niye geldin ki? Yani orada kalırsın diye düşünmüştüm."

E sen bu kadar tatlı konuşursan ben nasıl cevap vericem ki?

"Cidden o çocukla oturup konuşacağımı falan mı düşündün? Aptal aptal sohbetleri vardı."

"Seninle konuşmaya çok meraklı duruyordu."

Omuz silkip cevap verdim.

"Umrumda değil."

Yanından geçtiğimiz normalde çocuk sesleriyle dolan ama şuan boş olan parka baktım.

"Parka girelim mi?"

"Ne?"

"Parka diyorum gidelim mi?"

"Ders çalışmayacak mıydın sen?"

"Yok beee. Yalandı o."

Gülerek arkamdan parka girmesini bekledim. Salıncaklardan birine binip yavaş yavaş sallanmaya başlayınca o da direğe yaslanarak eşlik etmişti bana.

"O çocukla konuşacak mısın?"

Sessizliği ilk o bozunca ona döndüm.

"Böyle bir planım yok."

Gülümseyip arkama geçti. Sadece ileri geri hareket ettiğim salıncakta sallamaya başlayınca ayaklarımı yerden kaldırıp ileriye uzattım.

Salıncak yavaş yavaş sallanırken arkamdaki sesini duydum.

"Bize gidelim mi?"








Selam

Bu sefer biraz kotu seyler yazicam.

Yazarken hic keyif almiyorum ve bence sizde okurken almiyorsunuz. Ne diyon yarram diyebilirsiniz ama cidden boyle dusunuyorum. Hatta dun kitabi yayindan kaldirmayi bile dusundum.

Nasil ilerlerim bilmiyorum.  Tawşanınız kacarr bayys
🐇💨

SanZo / Primo AmoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin