Mataradan içtiği suyu yudumlarken aynı zamanda da tek elindeki ağırlık aletini kaldırmaya devam ediyordu yeşil saçlı çocuk. Bir önceki gün yaşadıkları aklına geldikçe bir yanı buruk olsa da aldırmayıp gülümsüyordu.
Mutluydu. Yıllardır sevdiği çocuğun yanında olmaktan, ona dokunabilmekten, sesini duyabilmekten, onu güldürmekten ve daha nicelerinden.
Hatta odasına çıktığında gördüğü defter sayesinde bu mutluluğu onlarca kat artarken daha önce hiç böyle bir mutluluk yaşamadığını hissetmişti. Saklıyor hâlâ saklıyor diye geçirmişti içinden. Öyle bir umut dolmuştu ki içine o defteri görünce, sanki bir uçurumun tepesinde uçmayı öğrenmek için aşağı atlayan yavru kuşun yaşamayı umut ettiği gibiydi.
Defteri ona karşı bile bu kadar koruması, kurcalamasına izin vermemesi ve hatta ellemesinden bile rahatsız olması içindeki duyguları yüzer katına çıkartıyordu. O hatırlamayınca biraz üzülmüş ve hatta trip atmayı bile düşünmüştü ama sarı saçlı çocuğu her görüşünde tüm siniri ve sorunları uçup giderken tüm bunları önemsemiyordu bile.
O defteri çok iyi hatırlıyordu. Sonuçta kim en sevdiği ve kendine ait olan defterini hatırlamazdı ki?
^^
"Fazladan kalemi olan var mı?"
Baji sınıfa doğru bağırıp gireceğimiz deneme sınavı için kalem bulmaya çalışıyordu. Okula çanta getirmeye bile zahmet eden biri olduğu için haliyle yanında kalemde olmuyordu.
Sınıftakiler Baji'yi umursamadan önlerindeki not kağıtlarına dönerken göz devirdim. Kim neden deneme için ders çalışırdı ki? Sonuçta adı üstünde bir denemeydi ve çalışılarak girilecek olsa adı neden böyle olurdu ki?
"Ulan prezervatif istesem hepiniz cebinizden çıkarır verirsiniz bir tane kaleminiz mi yok amına koyayım."
Sınıfın neredeyse yarısı dönüp bizim olduğumuz sıraya ters ters bakarken Baji'yi tanımıyormuş gibi davranıp kafamı başka tarafa çevirdim.
"Kalem yokta prezervatif istersen verebilirim?"
Sesin geldiği yöne bakıp ön taraflarda oturduğu için bize doğru dönen çocuğa baktım. Bir yerden tanıdık geliyordu ama...
"Şıkları onunla mı işaretliycem gerizekalı?"
"Olabilir aslında güzel fikirmiş."
Ulan sesi bile tanıdık.
"Hmm dene istersen. Yalnız bu sefer dikkat et de işin bitince çöpe atmayı unutma. Mazallah bu sefer kafana başka bir şey falan gelir bir de onunla ugraşmayalım."
Tabii yaa çöp çocuk bu. Yani çöpe atmaya çalıştığım meyve suyu kutusunu yanlışlıkla kafasına atıp iki saat uğraştığımız gerizekalı. Bu bizim sınıfta mıydı lan?
Baji'nin laf sokma çabalarından sonra eğlenceli ifadesi yüzünden silinip yerine daha ciddi bir ifade gelirken tekrar önüne dönmeden önce bir kaç saniyeliğine göz göze gelmiştik.
Önümüzdeki sırada oturan turuncu saçlı kız arkasını dönüp elindeki kalemi Baji'ye uzatıp gülümsedi.
"Prezervatif yok ama bununla idare edersin umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SanZo / Primo Amore
FanfictionSanjixZoro İlk Aşk 💜 " Anlatmazdim anlatilmicak kadar guzel cunku asla degistirmezdim mukemmel bisi bitti ama uzludm "