Kafamı hareket ettirdiğim için bana döndüğünü fark edince hafifçe gülümseyip tekrar kollarımın üzerine koydum kafamı. Gözlerimi tekrar kapatırken önce şaşırmış sonra o da gülümsemişti. Saçlarımın arasında gezinen parmaklarla tekrar uykuya daldığımda aklımda sadece o'nu sevdiğim gerçeği vardı.
İçimde bu sevgiyi öyle bir hissediyordum ki, sanki yüzyıllar geçse bitmeyecek, sonbahar geldiğinde sararıp solmayacak, en ölümcül hastalıkta sağlam kalan son yer olacak, en büyük kazada darbe almayan tek yer kalacakmış gibi. Tanrının özenle ellerime verdiği ve kaybetmemem emredilmiş olan en değerli mucize gibiydi.
Defterin kapağını kapatıp raftaki yerine koyduktan sonra arkama yaslandım. İlk sayfasına yazdığım satırlar bunlar olmuştu. O günden beri defteri ilk kullanışımdı. Her ne kadar saklayıp kullanmak istemesemde içimdeki isteğe karşı koyamamıştım. Az önce koyduğum mor kapaklı deftere baktım bu sefer. O gün Zoro eline alıp izin almadan bakınca verdiğim tepkiler aklıma geldi. Tamam belki biraz abartmıştım ama hâla haklı olduğumu düşünüyordum.
Fakat bugün, asla kullanmayacağımı sandığım deftere onu anlatmıştım.
Telefonu koyduğum yerden alıp interneti açtım. Yazı yazarken bildirimler rahatsız etmesin diye yaptığım bir alışkanlıktı. Anında yukarıdan grup bildirimleri gelirken değişen grup adıyla sinirden çenemi sıkmıştım.
Sanji'nin sarı saçları dertlerimin dermanı
Baji
Lan vallahi gordum dıyorum nıye ınanmıyorsunuzLuffy
Oğlum eğer sen gerçekten onu görmüşsen bende top oliyimBaji
Tüh bir şey değişmeyecek deseneLuffy
PiçBaji
ŞerefsizLuffy
KertenkeleBaji
KuşLuffy
YA KUŞ DEME AMINA KODUMUN ÇOCUĞUBaji
Haha
Bugını buldum oğlum
Süründürcem seniLuffy
Siktir lan ordanBaji
KuşLuffy çevrimdışı
Baji
JSODŞAŞFÖQLDŞWKGSiz
Lan sabahtan beri boş muhabbetinizi dinliyorum
Ağzınıza sıçayım şerefsizler
Hangi it bu grup adını koydu?
Noktalama işaretlerine bile dikkat edip kafiye yapmış bir de oçLuffy çevrimiçi
Luffy
Çok güzel olmamış mı amaSiz
Anan güzel olmuş şerefsiz
Sen mi yaptın yine?
Gerçi sormam hata
Böyle bir salaklığı en fazla sen yaparsınZoro
Ben yapmıştım aslındaSiz
Çok güzel olmuş ya
Özellikle kâfiye olayına bayıldım
Adeta şiir ülkesinden çıkmış gibiyim
Namık Kemal bu kadar güzel uyduramamıştır kelimeleri birbirine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SanZo / Primo Amore
FanfictionSanjixZoro İlk Aşk 💜 " Anlatmazdim anlatilmicak kadar guzel cunku asla degistirmezdim mukemmel bisi bitti ama uzludm "