"Lan hadi Mikey'i anladık, sen kime aşık oldun gerizekalı?"
"Susun be aşk acısı çekiyorum şuan."
"Yuh ne ara?"
"Çok tatlı beeee."
"Hangisinden bahsediyo?"
"Şu küçük ama sinirli gibi duran heralde."
"Bi susun ya."
"Ulan ne mal insanlarsınız."
Günün kalanı da Mikey ve Bajinin aşk çileleriyle geçip gitmişti. Yatakta elimde telefonla oturmuş boş boş geziniyordum. Yukardan gelen bildirimle uygulamaya girip mesajı okudum.
Luffy
Lan malSiz
Ne var itLuffy
NapionSiz
Sence?Luffy
Yine boş boş oturuyosundur
Kalk iki rekat namaz kıl
DinsizSiz
Ne diycen lan söyle hadiLuffy
Annem sizi yemeğe çağırdı
Haber ver uygun oldukları bir gün gelsinler dediSiz
Taam
Söyliyim bi annemeYataktan kalkıp içeri gittim. Televizyon izleyen annemi görünce yanına gidip konuştum.
"Anne, Luffy'nin annesi yemeğe çağırıyormuş, müsait oldukları bir gün gelsinler demiş."
"Aa benimde ne zamandır aklımdaydı. Şey yapalım söyle sen Perşembe akşamı gelsinler hem iş arkadaşımda gelicek sizde gençler ayrı takılırsınız."
Cevap vermeyip başımla oynadıktan sonra tekrar odama girdim. Luffy'e annemin söylediklerini yazıp cevap vermesini beklemeden uyudum.
🚬
"Ohoo bu ne ruhsuzluk kardeşim?"
"Saat sabahın 7'si olduğu için olabilir mi pek sevgili Mikey hazretleri?"
"Oğlum bu çocuk niye bu kadar huysuz ya?"
Beni umursamadan ortaya sorduğu soruyla gözlerimi devirip kafamı sıraya gömdüm. Sabahın 7 sine ders koyan yetkililere bol sevgiler buradan. İLK DERS MATEMATİK BİR DE AQ.
Onlar konuşmaya devam ederken bir anda sessizleşen sınıfla hocanın geldiğini anlayıp zorla ayağa kalktım. Herkesi ayakta görmeden rahatlamıyordu gıcık kadın. Sanki kimi ağarlıyorduk alt tarafı gelip kimsenin anlamadığı iki şey söyleyip gideceksin. Neyin havası bu?
Derse başlayana kadar telefonla oynayıp başlayınca tekrar kafamı sıraya koydum. Bu hayatta kötü tek birşey varsa o da derslerde uyuyamamaktır. Beliniz ağrır, hocanın sesinden uyuyamazsınız gibi gibi...
Dersin ortasındaki 5 dakikalık arada kalkıp tekrar telefonla uğraştım. Azıcık bizimkilerle konuştuktan sonra hoca derse başlayınca uyku mooduna geri döndüm.
Öğle arası geldiğinde içimden şükür edip aşağı indik. Bir an hiç bitmeyecek sandım. Kantine inip atıştırmalık birşeyler aldıktan sonra bahçeye çıkıp büyük piknik banklarından birine oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SanZo / Primo Amore
FanfictionSanjixZoro İlk Aşk 💜 " Anlatmazdim anlatilmicak kadar guzel cunku asla degistirmezdim mukemmel bisi bitti ama uzludm "