<7. Bölüm>

205 14 38
                                    

"Sanjiiii!" Yere düşen telefonumla sinirle arkama döndüm.

"Ne bağırıyosun orospu çocuğu!"

"A ama küfür yok lütfen." Yerdeki telefonu almış doğrulurken duyduğum sesle karşıma baktım.

"Sen ne alaka lan?"

"Ne demek ben ne alaka. Bak valla kabim kırılıyo. Çıt etti duyuyor musun?"

"Ya of öyle değil. Bi anda bağırınca şey ettim. Hem koridorun ortasında ne bağırıyosun oğlum? Küfür ettim bide. O salak hocalardan biri duysaydı başımı yakarlardı."

"En fazla disipline giderdin."

"Waaowww zeka sıçıyosunuz efendim. Neyse niye çağırdın öyle? Bişey mi oldu?"

"Yioo sadece seni gördüm geldim işte."

"Kafanda sorun mu var lan? Ne diye o zaman ananı sikmişler gibi bağırdın."

"Bak ya hiç akıllanmıyosun. Of neyse yoruldum ayakta sizin sınıfa gidelim hadi."

"Deli amına koyayım."

"Ya bak dövcem ha."

"Tamam sus be. Bizimkilere söyliyimde bizim sınıfa gelsinler."

Telefonumu açıp hepimizin olduğu gruba girip sınıfa gelmelerini yazdıktan sonra kapatıp yürümeye başladım.

"Aslında onları çağırmasan da olurdu yani."

"Niye?"

"Of ne salak insansın be."

"Düzgün konuş mal yeşil kafa."

"Kes lan çakma güneş."

"Sen-." Diyecek birşey bulamayınca sinirlenip önüme döndüm. Bizim sınıfın kapısından girerken ne ara geldiklerini bilmediğim bizimkilerin yanına yürüdük. Arkamdan pis pis sırıtmasını umursamadan sırama oturdum.

"Geçen gün bizim matçıyla sizin edebiyatçıyı aşağıdaki bodrumda görmüşler."

"Nasıl? Okulda mı lan?"

"Yok bizim evde amk."

"Lan saçma sapan yerlere girmeyip olayı doğru düzgün anlatsanıza." Mikey'le Luffy'nin tartışmalarını bölüp elimdeki çikolatadan bir ısırık aldım.

"Tamam durun baştan anlatıyorum şimdi." Mikey oturuşunu düzeltip ciddi bir tavır alınca tüm dikkatimi ona verip dinlemeye başladım.

"Şimdi bizim matçı maşallah boylu poslu yakışıklı adam. Allah nazardan saklasın ben bile yükseliyorum ona bazen. Hatta bazen değil her zaman nerdeyse." Sinirlenip tekrar araya girdim.

"Eeeee Mikey."

"Bakıyorum çok meraklısın."

"Kes lan yeşil kafa. Dedikoduyu sevdiğimi söylemiştim zaten. Sende devam et lan hadi."

"Of tamam be. Size de birşey anlatılmıyo amina koyim. Neyse işte sonra bizim matçı derslerde habire telefona bakıyodu. Mükemmel gözlem gücümle fark etmiştim. Sonra ben çok pis merak ettim bi gün. Mesaj sesleri falan durmuyodu çünkü. Geçtim en öne beklemeye başladım. Biraz geçti soru çözerken bi baktım mesaj geldi. Eğilip bakmaya çalıştım az daha yakalanıyodum. Sonra işte baktım sizin edebiyatçının adı. Profilinden fark ettim. Sizinki de taş mübarek. Demiş işte bi sonraki tenefüste bodruma gel. Devamına bakamadan hoca geldi ama. Aldı telefonu eline falan. Hayvan gibi merak ettim ama devamını. Kim bilir neler yazıyordu."

"İnsanların özel hayatına hiç saygın yok dimi piç?"

"Ben olmasam hiç bir sikten haberiniz olmayacaktı martıcık."

SanZo / Primo AmoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin