DŘÍVE ODPOLEDNE
WILLIAM
„Kreténe," vyjeknul jsem na něj skrz zaťaté zuby. Sebastian se celý napřímil, snažil se vypadat vyšší než já, ale marně. Když jsem se narovnal byl jsem nejen vyšší, ale i hrozivější. Klouby jsem měl lehce zakrvácené a pomlácené. Namísto bílých zaťatých kloubů jsem je měl modré až skoro fialové. Kapky krve mi stékaly dolů po prstech a dopadaly na dřevěnou podlahu. „Je to i tvůj otec," namítnul Sebastian klidnějším tónem hlasu. Linda nás pozorovala mlčky z gauče celá namáčknutá na Trevora. Dlouhé černé vlasy měla stažené ve vysokém culíku. Byl jsem rád, že se lepila pro změnu na toho zrzavého kreténa místo na mě. Stokrát jsem ji mohl říct, že nemám zájem a stejně to zkoušela. Kdybych neměl mou milovanou Emily, rozdal bych si to s ní jako za starých časů jen proto, že můžu.
Jsem nasraný a rozptýlení by se hodilo. Popadl bych ji za tu nechutně krátkou černou sukni a odtáhl ji na záchod, kde bych ji tam přímo na umyvadle opíchal. Jenže už nemohu, mám Emily a tu zatraceně moc miluji.
Emily. Sakra, zapomněl jsem se ji ozvat a teď nemůžu najít ten podělanej telefon. Kéž bys tu byla semnou, Emily.
Popadl jsem napůl vypitou lahev whiskey a klopil ji do sebe jako o závod. Hlavou mi běžela Sebastianova slova: JE TO I TVŮJ OTEC. On toho chlapa vážně bere jako svého otce? Je to jen zasranej dárce spermatu, který zničil mou matku a mě ničil postupně celý můj život. Jenže jemu zřejmě ne, zaplatil mu nejdražší školu a údajně se o něj staral. Pěkný kecy.
Když jsem ji konečně dopil, namířil jsem s flaškou v ruce přímo na Sebastiana, který stál u zdi. „Toho kreténa už nikdy nezmiňuj. To že opíchal tu děvku a zplodil s ní tebe nic neznamená." Sebastian zaťal zuby, pěsti měl sevřené podél těla. Křečovitě je svíral, snažil se mě nepraštit, jenže o to mi celou tu dobu šlo. Ruku mám celou pohmožděnou od jeho zasrané tváře, na které se mu zrovna pod okem tvoří krásný monokl. Jenže ten idiot se nebránil a když jsem měl rudo před očima a chtěl ho umlátit snad k smrti, tak mě od něj Trevor odtrhnul. Teď stačí jen to, aby Sebastian začal sám. Trevor by to ani nepostřehl, protože toho zaměstnává ta nána hloupá, která roztáhne nohy taky každému. „Tak jí neříkej!" Vykřikl rozčíleně Sebastian. To je ono. Ještě trochu ho popíchnout a bouchne. „Jak? Šlapka? Děvka? Coura?"
„Drž hubu!" Pěnil Sebastian. Teď to bude a Trevor s tím nic neudělá.
„Jo tys myslel Kuuuuurv-"
ČTEŠ
I WANNA BE YOURS 2 | (CZ) | (Joseph Quinn × reader)
FanficVítejte zpět u pokračování příběhu I WANNA BE YOURS vol. 2 Emily se po bolavě zlomeném srdci od Williama vrací zpět domů do Ameriky, avšak do jiného státu, kde se hodlá postavit na nohy společně s nejlepším kamarádem Charliem. Ale co se stane, když...