3.0

7.2K 695 102
                                    

Geldim geldiiim

Ay şuan çok mutluyum arkadaşıma salla kazandan iki gb çıkmış hemen çöq esma çöq modumu açtım JDJDKDJDJJDKDJDKDJD

Sağ ol kanka şuan sayende 250'den fazla çikolatalı puding mutlu <3

Hadi iyi okumalar^^

***

Ekin Saygın'dan:

(4 ay sonra)

"Ya sevgilim!" diye bağırdım elimdeki silgiyle önümdeki soruda yazan işlemleri silerken. "Bir ve üçü çarpıp nasıl beş yazabilirsin sonuca?"

Necva başını kollarına gömdü.

"Ya Ekin olmuyor işte, konsantre olamıyorum. Of..."

Elimi masanın üzerinden çekip hüzünle ona baktım. Yıllar sonra düzenli ders çalışmak ve sınav psikolojisine girmek onu yormuştu haliyle. Ne diyebilirdim ki? Haklıydı ve ona kıyamıyordum ki bir şey diyebileyim.

"Güzelim," dedim onun gibi başımı masaya yaslarken. O da kafasını kaldırmadan bana doğru döndü, ikimiz de masaya kafamızı koymuş şekilde birbirimize bakıyorduk şimdi.

"Biliyorum zor ama sabret biraz daha, olur mu?" Nazik çıkan sesimle birlikte gülümsedi.

"Bu kadar sabırlı olmayı nasıl becerebiliyorsun, anlamıyorum hiç..."

Gözlerinin altları hafiften morarmıştı. Uykusuzdu çünkü ben öğleden sonra eczaneye işe gideceğim için sabah ikimiz de erken kalkmıştık ve onu ders çalıştırmak için kahvaltı bile edemeden masaya oturmuştuk.

Aynen Ekin, kahvaltı öncelik şuan.

Elimle bateristimin artık iyiden iyiye uzayıp omuzlarına gelmek üzere olan saçlarına dokundum. "Sabrım bir tek sana," dedim. "Kıyamam bebeğime."

Dudakları kıvrıldı. "Bana bebeğim dediğinde kendimi gerçekten ilgiye muhtaç bir bebek gibi hissediyorum."

Yüzümü ona daha çok yaklaştırdım ve burnunun ucuna bir öpücük kondurdum. "Öylesin," diye mırıldandım. "Çok seviyorum seni."

Gülümsemesi büyürken, "Ben de seni. Çok, çok..." diye mırıldandı. İyiden iyiye uykusu gelmişti. Bu yorgun hali beni üzdüğünden ayağa kalktım ve benden beklemeyeceği bir çeviklikle onu kucağıma aldım.

Refleksle boynuma sarıldı. "Ekin! Ne yapıyorsun?"

Göz kırptım. "Bebeğimin uykuya ihtiyacı var, onu uyutacağım."

Yüzüme ciddi misin der gibi baksa da çoktan onun yatak odasına girmiştik ve ben onu yorganın altına bırakıp kendim de yanına uzanmıştım.

"Ekin-"

"Şş," diye susturdum onu. "Dersi uyanınca da halledersin, gitme vaktim gelene kadar uyuyalım."

Bana baktı uzun uzun ve sonra hoşnut bir ifadeyle göğsüme sokuldu. "Peki madem."

Kollarımla onu sımsıkı sardım ve uykuya dalana kadar saçlarından uzun uzun öptüm.

***

"Ekin'im Yapmaz."

Seyfo: Ya bir şey diyeceğim

Seyfo: Ama bir dakika

Seyfo "Bateristim" kişisini ekledi.

Seyfo: Heh

Bateristin Peşinde -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin