Zůstala jsem nehybně sedět na své posteli, než jsem nasbírala odvahu promluvit. Strašně jsem se bála, že to bude třeba Louis, kterého jsem tak naštvala. Ještě se kvůli mně se Stylesem poprali. Bála jsem se, že by mi mohl něco udělat protože jsem neuspokojila jeho kamaráda, který o to stejně nestál. Nechápala jsem, jak mě mohl podstrčit někomu jinému, když sám říkal, že si spolu užijeme a že jsem jen jeho. Teď to vůbec nemyslím tak, že jsem za to ráda, to ne. Chtěla bych domů, chtěla bych svoji postel, vanu, svoji svobodu.
,,Je tu někdo se mnou?," stále jsem nehybně seděla, nechtěla jsem se něčeho nebo někoho dotknout znovu.
,,Myslíš si, že bych tě nechal jen tak, zlatíčko? Jestli ano, tak jsi asi mnohem hloupější, než jsem si původně myslel, že jsi," zasmál se jeho zlým smíchem.
,,Udělám cokoliv budeš chtít, jen mi, prosím, neubližuj, pros-," nemohla jsem to dopovědět, skočil mi do řeči, mně se okamžitě v očích objevily slzy.
,,Už drž hubu, nebavíš mě!," vykřikl po mně a já jen zůstala na místě. Byl tak hrubý, co jsem kdy komu udělala. Začala jsem si vyčítat, že jsem někam šla s Cassidy. Taky by mě zajímalo, jestli se po mně shání. Řekla bych, že s největší pravděpodobností ano, protože když mi napíše SMSku a já jí do minuty neodpovím, okamžitě mi volá.
Louis mě silou donutil, abych si lehla na posteli a on byl v tu chvíli na mně. Začal mě líbat - drsně, dravě a nenasytně. Musela jsem s ním spolupracovat, nedokážu si ani představit ty následky, kdybych dělala něco, co by on nechtěl.
Začal mi svlékat moje tričko a hned po něm i podprsenku. Sám se zastavil, aby se mohl taky svléknout. V téhle chvíli jsem byla vážně vděčná za to, že to nechtěl po mně.
Přisál se mi na krk a udělal vlhkou cestičku přes můj krk, klíční kost až k mým prsům. Trošku mě to donutilo zavzdychat i přesto, že se mi tenhle člověk absolutně hnusil. Můj lehký vzdech, který opustil mé rty, se mu, soudě podle toho, že to udělal taky, líbil. Když tohle přežiju, bude to v pohodě, pomyslela jsem si.
Bez nějakého varování mi svlékl i kalhoty s kalhotkami, sobě to samé a drsně do mě vnikl. Donutilo mě to trochu zakřičet. Bylo to nečekané a kdyby jenom to, bylo to strašně bolestivé. Takhle mě to ještě nikdy nebolelo. Tahle bolest by se nedala ani srovnávat s mým "poprvé".
,,Jsi tak úžasná, kurva," řekl a já s ním spolupracovala mými boky jsem hýbala proti němu. Nechtěla jsem to s ním dělat, ale moc dobře jsem věděla, že nemám jinou možnost.
,,Dívej se na mě, ty kurvičko, dívej se na mě!," přikázal mi. Neposlechla jsem ho a za to jsem si vysloužila strašně silnou a štiplavou ránu do mého holého zadku. Sykla jsem bolestí a snažila se udržet slzy hodně hluboko mých očí, proto jsem tiskla víčka k sobě. To znamenalo, že jsem neposlechla jeho rozkaz a vysloužila si proto druhou a o to bolestivější ránu. Tentokrát jsem se ho rozhodla poslechnout a otevřela oči. Svítila jen malá lampička, takže jsem se celkem divila, že mě vůbec viděl, jelikož já jeho jen horko těžko. Už mi bylo jedno, jestli uvidí moje slzy, nebo ne.
Vyvolával ve mně pocit méněcennosti až bezcennosti. Jen "díky" němu jsem se opravdu cítila jako nějaká kurva. Bylo to výběrem jeho slov na mou osobu, ale také i tím, jak se mnou zacházel. Teď přišly fyzické tresty.
Oba naráz jsme zakřičeli a on se svalil unaveně vedle mě, sundavajíc si teď už plný kondom.
Okamžitě jsem se zabalila do deky a přesunula se až na konec postel, co nejdál od něj.
Cítila jsem pohyb vedle sebe a pak najednou nic. Dveře se otevřely a on odešel. Nechal mě tam a zase zamkl dveře. Zůstala jsem zmatená na posteli, hledajíc svoje oblečení.
Další část tady :). Byla bych moc vděčná za nějaké comments & votes, děkuju! ❤
DevonneTom, xx ❤