1st chapter - Companion Louis

349 19 4
                                    

Bethany's POV

Byl páteční letní večer a my se s Cessidy připravovaly na další párty. Milovaly jsme to, měla jsem alespoň šanci se nějak odreagovat a nemyslet na to, co se mi všechno přihodilo. Jsem dost mladá na to, abych se musela pořád trápit, dnům se slzami v očích už je prostě konec.

,,Co si myslíš o tomhle, Cess?," zeptala jsem se své kamarádky a nervózně přešlapovala ve svých přehnaně drahých a krátkých černých šatech z nohy na nohu.

,,Myslím, že je to super, Louisovi se budeš určitě líbit. Myslím, že i on se ti bude líbit, je vážně krásný a ty tetování... je prostě sexy," zasmála se, ale mě jen šrotovalo v hlavě, odkud ho ona může znát.

,,No a odkud ho zn-," přerušila mě, než jsem jí stačila položit otázku.

,,Zlato, sejdeme se tam, napsal mi Josh, že se chce sejít dřív, dorazím tam s ním, tak se uvidíme u Louise, ano? Promiň," řekla, omluvně se na mě podívala a odešla.

No, super, pomyslela jsem si. Nevím, kde to pořádně je.

Nanesla jsem si korektor, make-up, pudr. Namalovala jsem si tenké linky a nalepila umělé řasy. Jako poslední věc jsem si na rty dala červenou rtěnku. Byla jsem s mým vzhledem docela spokojená. Vlasy jsem si jen natočila, vzala jsem si svoje černé boty na podpatku, sáčko a mohla jsem vyrazit. Do malého psaníčka jsem ještě přihodila nějaké zbytečnosti jako je rtěnka, žvýkačky, mobil a doklady s penězmi.

***

Kráčela jsem tmavou opuštěnou uličkou a už z dálky jsem slyšela hlasitou hudbu. To musí být ono.

Šla jsem podle zvuku a zazvonila na zvonek. Otevřel mi opravdou pohledný, sexy kluk s modrýma očima. To musí být určitě ten Louis, co mi o něm Cess vyprávěla div se nerozplývala na molekuly. Všude měl nádherný tetování, na krku, po rukou...

,,Ahoj, jsem Bethany, měla jsem jít s Cessidy Yorkovou, ale potřebovala vyjít dřív," pousmála jsem se na něj mile a on mi ten úsměv oplatil a prohrábl si jednou rukou vlasy, vypadal nádherně, už věřím Cessidy, je to vážně kus.

,,Ano, něco mi říkala, těší mě," podal mi ruku a já to gesto přijala, jenže on si se mnou nechtěl potřást rukou, políbil mi hřbet ruky. To bylo mnohem hezčí gesto.

S úsměvem jsem prošla okolo něj a začala hledat svojí kamarádku a jejího přítele. Když jsem je konečně zahlédla, vydala jsem se k nim a zabrala si místo u nich.

Hudba hrála opravdu nahlas a párty byla v plném proudu. Pili jsme, smáli se... Užívala jsem si to, ale s pitím už jsem měla dost. Cítila jsem, jak se motám, v takovém stádiu mívám dost. Sedla jsem si na bar a nechala ty hrdličky na místě, na kterém seděli, když jsem přišla.

Otočila jsem se, abych neusnula a abych měla přehled o dění v sále za mnou. Spatřila jsem, jak se na mě dívá modrý pár očí. Musela jsem se usmát, když jsem ho víděla.

Pomalým krokem se blížil ke mně a já ho celou tu dobu pozorovala. Z takového člověka prostě nikdo nemůže spustit pohled.

,,Smím prosit?," podíval se na mě tázavě. Byla bych vážně hloupá, kdybych mu řekla ne. Chytila jsem ho za ruku a šla za ním do středu parketu.

Hrála krásná písnička od Eda Sheerana - give me love. Miluji jí, byla jsem ráda, že budeme tancovat zrovna na tuhle písničku. Znám její rytmus, vím, jak se do rytmu této písně houpat.

Jedna ruka mi zklouzla do té jeho, je až neuvěřitlné, jak velkou ruku oproti té mé má. Moje ruka se v té jeho skoro ztratila. Druhou ruku jsem mu položila na rameno a on svou druhou ruku obtočil okolo mých boků.

Pousmála jsem se a tak trošku nemotorně jsem s ním houpala do rytmu. Ale bylo to tak, že on musel vést mě, nebyla jsem schopná udělat nějaký pořádný pohyb.

,,Na to, že jsi tak zřízená, ti to docela jde," řekl mi pobaveně a smál se, tomu jsem se taky musela zasmát.

,,Díky, Tomlinsone," zasmála jsem se a jemně jsem ho praštila do ramene.

Cítila jsem, že on už taky něco vypil, teda.. bylo to dost cítit.

Začala hrát o něco rychlejší písnička, Krewella - alive. Tančila jsem odvážnějí, Louis byl namáčklý na mě zezadu a držel mě za boky.

Ani nevím, jak se to stalo, ale stála jsem k němu otočená tváří v tvář a naše rty se spojily. Strhla se válka našich jazyků. To mi ale nestačilo, cítila jsem, že chci víc. Procpali jsme se přes všechny ty lidi a kráčeli nahoru po schodech. Louis vešel a jestli odhaduji správně, tak do svého pokoje.

Hned, jak zavřel dveře, mě začal líbat, shodil mě na postel a nalehl na mě a začal mě líbat po celém těle.

***

Ráno jsem se vzbudila před ním, lákalo mě prozkoumat jeho byt, měl nahoře v poschodí svůj byt.

Jelikož jsem byla nahá, obtočila jsem okolo sebe slabou deku a vydala se na průzkum. Šla jsem malou chodbičkou a skončila v obýváku.

Všude měl nějaké papíry a složky s fotografiemi a jmény různých lidí, nechápala jsem to. Pak moje oči spatřily něco, co jsem si rozhodně přála jako poslední věc vidět v jeho bytě.

Šla jsem blíž k tomu předmětu, abych se přesvědčila, jestli mě můj zrak neklamal. Bohužel, neklamal. Byla jsem vystrašená.

The first chapter's heeeere! :D

Doufám, že se vám to líbí, zanechte comments & votes, prosím! ♥

Your DevonneTom ♥

Stuck in problemsKde žijí příběhy. Začni objevovat