"Lena" ( Nick = foto hier boven )
Trrr, trrrr. UGH Die stomme wekker alijd, ik sta op en maak me klaar voor school. Vandaag moet ik wel lopen want mijn ouders werken en me zus is de eerste 2 uur vrij.
Wanneer ik op school ben aangekomen zie ik mijn beste vriendin Floor staan en we rennen naar elkaar toe.
Floor is m'n beste vriendin geworden, het is best snel maar ja we konden het goed met elkaar vinden.
Wanneer we naar binnen gaan pakken we onze spullen uit onze kluisjes. Maar net wanneer ik me boek uit me kluisje wil halen word ik tegen de kluisjes aan gedrukt.
' Hey prinses van me ' Zegt Nick. ' Hallo bolhoofd.' Zeg ik en duw hem van me af.
Hij kijkt me boos aan.
'Wat zei je lieverd?' Vraagt hij ' Ga alsjeblieft gehoorapparaten kopen ja' En hij kijkt nog bozer, ik krijg kleine traan ogen omdat ik weer aan me opa moet denken.
Wanneer ik weg wil lopen draait hij me om. 'Je noemt mij ni-' En hij stopt zijn zin
'HAHA kijk ze heeft tranen in haar ogen, ahhwww schat toch' zegt hij lachend tegen zijn vrienden en mij.
'Tyf op ja!' En ik sla hem vol in zijn gezicht.
' fuck!' Roept hij en ik loop weg.
' Gaat het wel?' Vraagt Floor. 'Ja hoor het is alleen mijn opa, hij is zaterdag overleden'
Ze kijkt me met medelijden aan. ' oh het spijt me' en ze geeft me een knuffel.
Na onze lessen hebben we pauze
Floor neemt me mee naar de aula naar haar vrienden.
'Hey allemaal dit is Lena!' Zegt Floor 'hoii' zeg ik
Iedereen stelt zich voor er zijn 2 andere meiden en 1 jongen
1 meisje heet Linda de andere heet madelief en de jongen heet Max, Max heeft samen met Madelief. Max is wel 1 van de 3 badboys btw, dat werd steeds duidelijker.
We kletsen een beetje met elkaar en al snel vormen we een vriendengroep
Als de pauze voorbij is lopen we met ze alle naar biologie.
Als iedereen er is begint de docent te praten.
'Hallo allemaal, we gaan beginnen met een project over voortplanting, jullie gaan dit maken in 2 tallen thuis'
Ugh yay voortplanting.. proef de sarcasme.
'Omggg hopelijk komen wij sameennnn' zegt Floor. 'Ja echt hè'
De docent begint de groepjes op te noemen
'Max en Linda, Roos en Dylan, Floor en Madelief, Nick en Lena....
Vanaf dat stuk volg ik het niet meer..
IK MOET MET NICK EEN WERKSTUK MAKEN OVER FK VOORTPLANTING.
Wanneer de docent klaar is met praten kijkt Floor me met medelijden aan.
'Het spijt me' Zegt ze
'Jij kant er niks aan doen maar het is vrij kloten ja'
De docent zegt dat we bij de gene moeten zitten met wie we een werkstuk moeten maken.
Ik loop sip naar Nick toe.
'Hey schoonheid, hoelaat ben je vrij?' Zegt hij.
'En waarom zou je dat willen weten?' Zeg ik geïrriteerd. 'Omdat we samen een werkstuk moeten maken prinses'
Ugh... '12:40' Zeg ik dan. 'Mooi ik ook dus kom maar naar me auto als je klaar bent, Zwarte Ferrari'
Omg hij heeft gewoon een Ferrari?!
' Ja prima' zeg ik om niet al te enthousiast over te komen.
Wanneer ik uit ben zeg ik tegen Floor dat ik meteen moet gaan en loop ik naar de Zwarte Ferrari toe.
'Hey lieverd, heb je er een beetje zin in?'
'Hou je bek.' Zeg ik en hij kijkt een beetje geïrriteerd.
Aangekomen bij zijn huis, of nou ja, eerder gezegd VILA, kijk ik verbaasd.
'Kun je het zien? Schoonheid.' Zegt Nick.
'Dit is prachtig' zeg ik dan. Ik woon zelf in een best wel groot huis maar dit is geweldig.
We lopen naar binnen en ik kijk me ogen uit.
'Wil je wat te drinken?' Vraagt Nick. 'Uhm water is prima' 'Water?? Wat saai, neem iets speciaals.'
'Oké en wat zou ik moeten nemen volgens jouw?'
'Mmm wat dacht je van flugel.' En hij kijkt me aan met een grijns. Ik heb nog nooit alcohol op dus ben opzich wel benieuwd.
'Oké dan, maar jij neemt het dan ook!' Zeg ik. 'Isgoed' Nick pakt een heel pak met 10 flesjes en loopt naar boven.
'Waar gaan we heen?' Vraag ik. 'Naar mijn kamer' en hij grijnst, Ugh.
'Oké dusss voortplanting m?' Zegt Nick.
'Uh ja' zeg ik. 'Weet jij er al wat van?' Vraagt hij dan opeens.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...