13: Nick ⚠️

4.4K 11 0
                                    

"Lena"

'Oeh leukkk vechten' roep ik dronken uit.

De ene klap komt na de andere klap, alsof ze elkaar dood willen slaan.

Dan valt Sander neer op de grond.

'Heb je hem nou bewusteloos geslagehhh?' Vraag ik.

'Ja Lena, kom mee je bent veel te dronken.' Zegt Nick boos.

Hij trekt me mee aan me arm naar boven en we lopen zijn kamer volgens mij binnen , dronken ben ik wel dus is het wazig voor mijn ogen.

Dan gooit Nick me op bed.

'Wtf deed je tegen mijn broer aan?'

'Hebben jullie wat?'

'Vind je hem leuk?'

'Wou je dit?'

'Vind hij jouw leuk?'

En zo gingen de vragen maar door en door zo snel dat ik geen eens antwoord kon geven.

'Stoooppp,' roep ik dronken.

'Lena wtf ben je aan het doen?' Vraagt Nick dan boos.

'Haha dansehhhh,' zeg ik dronken terug.

'Ja zo kan ik toch geen normaal gesprek voeren.' Zegt Nick chagrijnig.

'Zoen me.' Zeg ik dan.

'Wat??' Vraagt Nick verbaast.

'Zoen meee.'

'Nee Lena je bent dronken, dat is de enige reden waarom je dit zegt, ik ben niet dom.'

'Nee zoen me.'

'Nee Lena ik zoen je niet, ga Sander zoenen ofzo,' zegt Nick dan met pijn in ze stem.

Voor ik het weet druk ik de lippen op de zijne en zoenen we.

Hij wou me niet zoenen maar hij gaat er nu wel in mee.

Het word steeds heftiger en heftiger en dan veranderd het in een vurige tong zoen.

Onze tongen spelen een spelletje met elkaar en de ene kreun komt na de andere.

Ik verlang naar meer, ik wil meer.

Dan trekt Nick me boven op hem, en ik voel al een redelijke bobbel daar beneden.

Rustig ga ik heen en weer over zijn bobbel.

Langzaam doet Nick mijn jurkje een beetje omhoog.

Dan trek ik de rits van zijn broek open.

'Lena je doet veel te veel met me.' Kreunt Nick.

Wanneer ik zijn rits en knoop open heb trekt hij zijn broek zo snel mogelijk uit.

Wanneer hij mij weer op zich trekt trek ik zijn t-shirt uit en hij trekt mijn jurk omhoog.

Nu zit ik in me ondergoed op hem en hij zit ook alleen in zijn onderbroek.

Dan ga ik heen en weer en ga steeds harder.

'Ah' kreunt Nick uit.

Wanneer ik steeds harder en harder ga word de bobbel steeds groter en voel ik een natte plek onder me, hij is klaar gekomen.

'Mijn beurt' roept hij meteen uit.

Hij duwt me op het bed zodat ik op het bed lig en dan komt hij boven mij hangen.

Zijn hand glipt zo snel als het kan in mijn onderbroek en hij begint rond  om mijn clitores heen te wrijven.

'Ahh Nick.' Kreun ik uit. 'Kreun voor me schat.' Zegt Nick in mijn oor.

Dan meteen glipt er 1 vinger naar binnen.

Kreun na kreun verlaat mijn mond.

Al snel glipt de tweede vinger erin, wat aan het begin wat pijn doet maar na even niet meer.

'Je bent zo lekker babe' kreunt Nick uit. Waar na ik ook een kreun achterlaat.

Na een paar minuten kom ik ook klaar.

Dan voel ik me erg moe en val ik in bed inslaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu