"Lena"
Er word op de deur geklopt, en we hebben niks aan...
Ik raak licht in paniek, want 1 ding die jullie nog niet van mij weten is dat ik snel paniek aanvallen heb.
'Uhm Lena snel kleed je aan,' zegt Sander zacht.
Lekker ongemakkelijk dit.
Ik knik en doe zo snel mogelijk mijn kleding aan.
'Waar is mijn bh?,' vraag ik aan Sander.
Hij heeft zich al aangekleed.
"Hallo?? Lena?," klinkt er buiten de deur. 'Sorry we zijn bijna klaar met ons gesprek,' zegt Sander met een grijns.
'Sander waar is mijn bh?!,' zeg ik met elk woord duidelijk uit te spreken.
'Uhmmm,'
'Hier!,' zegt hij dan iets te hard.
"Wat kan ik komen?" Klinkt de stem buiten de deur.
'Nee wacht nog heel even,' zegt Sander dan.
Sander gooit de bh richting mij en ik vang hem op, wanneer ik hem heb trek ik hem snel aan.
Daarna doe ik mijn bloes weer aan en ga ik snel in bed liggen.
'Ja kom maar,' zegt Sander.
De deur gaat langzaam open.
'Nick?!' Roep ik verbaasd uit.
'Ik dacht dat het niet goed ging Lena, ik was bezorgd om je,' zegt hij met een verdrietig gezicht.
Bij het word bezorgd gaat er ineens een schok door mijn lichaam, geen pijnlijke schok, nee, een fijne schok.
'Nou bedankt dat je me hebt gered, het gaat wel weer prima met mij,' zeg ik met een glimlachje.
Sander lijkt een beetje jaloers te kijken, beetje raar want de reden waarom ik dit doe is voor Nick.
Dan begin ik na te denken..
Ik doe dit voor Nick, terwijl ik hem helemaal niet meer mocht, en toen hebben ik en Sander het bijna gedaan...
Vind ik Sander leuk???
Nee dat kan absoluut niet, hij is mijn dokter.
'Lena je moet wel wat vaker langs komen bij de dokterspraktijk, om te controleren of alles nog goed gaat in je hoofd,' zegt Sander.
'Oh oké,' zeg ik terug.
'Mag ze nu weet naar huis?' Vraagt Nick.
'Nou eigenlijk wel ja,' zegt Sander terug.
'Lena, het spijt me echt heel erg.. wil je misschien dat ik je thuis breng?' Vraagt Nick een beetje onzeker.
Ik twijfel nog even maar ja, hij heeft me wel "gered".
'Okeee dan,' zeg ik met een grijns.
Ik sta op uit bed.
Ineens kijkt Sander me waarschuwend aan, wat nu weer.
Wanneer ik naar Nick kijk kijkt hij mij ook raar aan.
'Waatt?? Ik sta niet naakt ofzo hoor!' Zeg ik.
'Uhm nou je staat wel alleen ik een bloes met een bikini broekje,' zegt Sander met "bikini broekje" expres harder uit te spreken.
'Wauwww menen jullie dit?' Vraag ik met een grijns.
Ze kijken me allebei verbaast aan.
'Jullie doen zo stoer maar zijn zo dom,' Zeg ik terwijl ik een hand voor me hoofd sla.
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...