32: jij een relatie?!

1.4K 9 0
                                    

"Nick"

Het is 10 uur S'ochtends, ik heb de eerst paar uur school gespijbeld.

Ik bleef er maar aan denken wat Lena gisteren tegen mij zei, vind ze me echt leuk?

Ja ze is leuk, maar vind ik haar leuk?

Misschien wel maar ik kan geen relaties nemen.

Ik moet met haar gaan praten.

"Lena"

Ik zit bij wiskunde, deze les hoor ik met Nick te hebben maar hij is er niet.

Ik wel hem echt niet zien want ik zei gisteren gênante dingen.

Ineens word er op de deur geklopt.

'Kan ik Lena even lenen?' Vraagt Nick bij de deur opening.

'Nick jij hoort les te hebben nu!' Zegt de docent streng.

Iedereen in de klas kijkt mij vreemd aan.

'Ja sorry, ik moest naar de tandarts ben vergeten te bellen,' zegt Nick, vast weer een smoes.

'Nou even dan,' zegt de docent, waarom ik?

Ik loop het lokaal uit naar Nick en doe de deur achter me dicht.

'Oké wat is er?' Vraag ik aan Nick.

'Kom,' zegt hij en loopt richting de uitgang.

Ik volg Nick zoals hij zei, we lopen de school uit en gaan bij een parkje zitten dicht bij school.

Nick gaat zitten op het bankje en ik ga naast hem zitten.

Gênant dit.

'Lena ik moet je iets uitleggen, maar alleen als je beloofd dit aan niemand te vertellen.

Ik knik.

'Zoals je weet neem ik geen relaties, het is niet voor de lol, nee, Ik heb daar een goeie reden voor. 2 jaar geleden had ik een relatie, ik heb wel vaker relaties gehad maar deze was speciaal. We lachte vaak samen en deden alles samen. Op een dag liepen ik en mijn vriendin over een parkeer terrein dicht bij een strand. Een auto reed heel erg hard, ik denk 50 kilometer te hard. Ik en mijn vriendin liepen richting de auto en we wouden oversteken, ik wou mijn vriendin nog tegen houden maar het lukte niet. Ze liep voor de auto en werd aangereden. Ze was bewusteloos en werd naar een ziekenhuis gebracht in coma. Uiteindelijk is ze niet meer wakker geworden en wil ik dus geen vriendinnen meer, ik wil die pijn niet nog een keer meemaken,' zegt Nick.

Ik schrik van zijn verhaal.

'Nick, sorry dat je dit hebt moeten meemaken. Ik snap je maar je kan niet voor altijd meisjes dumpen,' zeg ik, ik vind het wel echt sneu voor hem.

'Ik weet het, maar ik kan niet anders,' zegt Nick.

Ik voel weer tranen in me op komen.

'Lena?' Vraagt Nick.

Ik wil helemaal niet antwoorden, dan hoort hij mijn stem wanneer ik huil, dan ben ik een watje.

'Lena?,' vraagt Nick nu iets duidelijker.

Ik zit met me haren voor me gezicht en kijk naar beneden.

Nick doet me haar achter me oor en kijkt me aan.

'Lena wat is er?' Vraagt hij.

'Niks,' zeg ik.

'Ik hoor het aan je stem Lena, ik hoor dat je moet huilen.'

Shit.

'Nick je weet dat ik je leuk vind, en ik weet dat er niks van zal komen,' zeg ik terug.

Ik sta op en wil weglopen.

Dan trekt iemand aan me schouder waardoor ik omdraai.

Nick.

Ik kijk hem aan en hij mij.

Hij komt met ze hoofd dichter bij de mijne en zoent me, ik ga erin mee.

Dan besef ik me wat hij doet, hij gaat me vast weer dumpen en dan zal ik zo verdrietig zijn dat ik niet eens naar Parijs wil.

Ik onderbreek de zoen.

Nick kijkt me raar aan.

'Ik ben bang, bang dat je me dumpt zoals je elk meisje dumpt. Als dat gebeurd zal ik zo verdrietig zijn dat ik niet eens meer naar Parijs wil, sorry,' zeg ik.

'Lena..,' stamelt Nick.

'Ja, ik weet hoe je bent,' zeg ik terug.

Nick geeft me een aai op me hoofd, ik voel de trillingen door me lichaam heen gaan.

'Lena je doet iets met me, iets wat andere meisjes niet met me doen,' zegt Nick.

'Ja en zeg je dit tegen elk meisje?' Vraag ik dan.

'Nee, nee dit heb ik nog nooit tegen een meisje gezegd,' zegt Nick.

Ik twijfel, straks word ik gedumpt.

Aan de andere kant kan ik hem misschien veranderen.

Ik ga met me handen om zijn gezicht en zoen hem, hij zoent me terug, gelukkig.

'Als je me beloofd me niet te dumpen na 1 dag,' zeg ik.

'Ik beloof het schoonheid,' zegt Nick.

'Ik moet weer naar de klas, ga je mee?' Vraag ik.

'Nee, geen zin, zeg maar dat ik me niet lekker voel,' zegt Nick.

'En je cijfers dan?' Vraag ik.

'Komt goed,' zegt hij en geeft me een kus op me wang.

'Doei prinses,' zegt hij en loopt weg.

Ik loop terug naar de klas, wanneer ik me iets besef, hebben we nu een relatie?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu