"Lena"
'Lena je ging naar de winkel, ik geloof dat je daar niet 3 kwartier lang voor hoeft weg te zijn?' Zegt mijn moeder.
Oja kut tuurlijk.. ik had gezegd dat ik naar de winkel ging, aahg zo dom.
'Uh ja uh nou,' stamel ik. 'Ik kwam me beste vriendin van school tegen en ze vroeg of ik even mee wou naar haar huis.' Zeg ik dan.
'Oké maar waar zijn de boodschappen dan?.' Oja...
'Uhm die heb ik opgegeten bij me beste vriendin thuis.' Lieg ik opnieuw.
'Oké dan maar laat de volgende keer dan ff weten waar je bent, ik was ongerust.'
'Oke.' Zeg ik en loop naar boven.
Dan besluit ik om Sander te appen want we hebben helemaal nog geen nieuwe afspraak gemaakt.
Wanneer ik op me telefoon kijk zie ik een onbekend nummer die mij een berichtje heeft gestuurd, vreemd.
Er staat:
06........:
Hey schoonheid, ik dacht je nummer hebben is wel zo handig dus die heb ik nu😉.Ik besluit een berichtje terug te sturen, wie tf is dit,
L: Hoi.. sorry maar uh wie ben jij?
Als ik het berichtje heb gestuurd ga ik Sander appen.
L : Hey Sander, met mij Lena, wanneer is onze volgende afspraak?
Meteen is hij online en begint hij te typen.S: Je hebt gelijk uh kan jij morgen om 11 S'ochtends later kan ik niet want moet werken. 😉😘
L: ja ik denk wel dat t lukt. Ik zie je morgen!
S: top tot morgen dan.Ik sluit mijn telefoon, wel sneu dat hij op een zondag moet werken.
Wanneer ik wakker word is het 10 uur, goed op tijd.
Ik heb geen zin om make-up op te doen dus rooster ik maar een broodje en doe er hagelslag op. Dan plof ik neer op de bank.
'Pap ik ga zo naar Floor dat is m'n beste vriendin, oké?' Vraag ik. 'Prima.' Zegt hij.
Ik heet snel mijn broodje op en doe me schoenen aan. Omdat ik best wel langzaam me ontbijt eet is het al 10:45 uur dus stap ik op de fiets.
Terwijl ik op de fiets zit denk ik alleen maar: Oh lord schuren zonder kleding.
Ik bel aan en al snel gaat de deur open.
'Hey knapperd.' Zegt Sander 'hallooo.' Zeg ik.
'Wil je dit keer wel wat te drinken?' Vraagt hij lachend. 'Ja doe maar ranja of zo.' Zeg ik lachend terug.
Hij pakt een glas ranja voor mij en voor zich zelf wat cola.
'Stom wel dat je moet werken op zondag.' Zeg ik dan. 'Ja klopt het is niet het leukste of zo.' Zegt hij met een grijns.
We hebben allebei ons drinken op en dan vraagt Sander. 'Zullen we beginnen?'
'Ja Is goed,' antwoord ik.
'Oke dit keer gaan we het wel wat anders doen, ik ga met me rug tegen de muur aan staan in me boxer natuurlijk terwijl jij in je ondergoed met je rug naar mij toe staat, dan beweeg je met je kont over me lul dus eigenlijk doen we het nu gewoon staand.'
'Oké je bent creatief dus.' Zeg ik met een grijns.
'Altijd.' Zegt hij terug met een grijns.
We lopen samen naar de slaapkamer van Sander en doen onze kleding uit, wanneer zijn shirt uit gaat zie ik een six-pack.
'Kun je het goed zien? Of heb je een bril nodig?' Vraagt Sander met een grijns. Ik schrik uit gedachte.
'Sander doe niet zo stom.' Zeg ik oog rollend. Hij lacht.
Dan staan we in ons ondergoed tegenover elkaar.
Sander staat al tegen de muur aan.
'Kom je nog, schoonheid?' Vraagt Sander.
Wanneer hij dat zegt loop ik naar hem toe en ga ik met me rug naar hem toe staan. Dan voel ik een pets op me billen.
'Sander dat hoorde niet bij de les!' Roep ik nep boos. 'Paar extra dingen mogen toch wel?' Vraagt hij.
Hij kijkt bewonderend naar me lingerie ondergoed dat ik aan heb.
'Je bent prachtig.' Zeg hij, zijn ogen stralen.
Ik weet niet meer echt wat te doen dus begin ik maar plots met schuren.
'Ohhh oké oké.' Zegt Sander met een grijns.
We zijn al ff bezig en ik voel de bobbel steeds harder worden.
Dan schrik ik me rot en kruip ik vanzelf tegen Sander aan van schrik.
'O waarom nu??' Vraagt Sander in het algemeen.
Snel trekken we onze kleding aan en lopen we naar de voordeur want ja, de deurbel ging.
'Hal-,' en daar stopt Sander zijn zin. Wanneer dat gebeurd word ik nieuwsgierig en kijk ik om de deur om te kijken wie er staat.
En dan zie ik het... kennen hun elkaar?!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...