25: oh ja, Sander.

1.7K 9 0
                                    

"Lena"  ( foto hierboven= Linda )

Ineens hoor ik de wekker en open ik langzaam mijn ogen.

'Hey zusje! Goed geslapen?' Vraagt Mirte.

'Goed geslapen? Ben ik niet dood? Kan je mij zien, is dit een droom?' Vraag ik. Ik ben helemaal in de war. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik ben dood geschoten, door Nick...

'Wat? Waar heb jij het nou weer over? Heb je weer eens een Lena ochtend?' Vraagt Mirte lachend.

'Nee ik ben serieus, is dit nu het echte leven?'

'Uh ja duh, we zitten niet in een droom ofzo, dit is echt,'

'Oh uh ja oké,' zeg ik.

Maar betekend dat dan dat het allemaal een droom was, dat ik niet echt ben neergeschoten.

Gelukkig was het maar een droom, anders was ik nu echt dood geweest.

Vrijdag is het schoolfeest, nu is het donderdag, ik heb er zoveel zin in.

'Lena je bent eng,' zegt Mirte dan.

Oja tuurlijk Mirte staat hier nog, ik had het niet eens door.

'Sorry, was in gedachte. Ik kom zo beneden, ga maar vast,' zegt ik.

Ze knikt en loopt mijn kamer uit.

Op dat moment gaat mijn telefoon, anoniem? Ik besluit toch op te pakken, straks is het belangrijk.

'Hoi met Lena Koers,' ik heb zo een kut achternaam.

'Hey Lena, jij kan netjes praten.'  Klinkt er aan de telefoon.

'Wacht wat, Sander? Waarom bel jij anoniem?'

'Nou sinds een paar dagen heb ik al niks meer van je gehoord, het spijt me heel erg en ik snap dat je schrok toen ik zei dat we seks zouden hebben als volgende les en ik snap echt als je wilt stoppen met de lessen. Maar Lena het hele punt gaat om seks, we deden dit omdat je bang was en het ongemakkelijk vond, seks hoort erbij en dat is waar je naartoe wilt, dus wil je nog verder of niet? Ik ben niet boos maar ik zou het jammer vinden als je de laatste les niet afmaakt,' Zegt Sander aan de telefoon, zoveel heb ik hem nog nooit horen zeggen.

'Sorry ik weet niet wat ik moet zeggen, ik was gewoon in shock denk ik en dat bleef zo, is het goed als ik je later app? Dan geef ik je antwoord,' vraag ik.

'Is goed, fijne dag Lena,' zegt Sander en hangt op.

Wauw dat was nogal intens.

'LENA KOM JE?' roept mijn zus van beneden, ik schrik.

'Ja ja, ik kom al!' Roep ik terug.

Ik loop naar beneden en maak me ontbijt, daarna ga ik naar boven.

Ik loop de badkamer in en doe wat make-up op, verder doe ik een zwarte broek met een groene trui aan.

'Kunnen we gaan?' Vraagt Mirte.

'Ja!' Zeg ik terug.

We lopen naar buiten en springen op de fiets, het is 25 minuutjes fietsen.

'Hey, hoe zit het eigenlijk met de liefde? Het word tijd dat jij ook een vriend krijgt of zo,' vraagt Mirte.

'Oh uh ja, ik wacht gewoon tot er iemand op me pad komt,' zeg ik met een glimlach.

Ik wil natuurlijk Nick hebben, maar dat lijkt onmogelijk.

Op school aangekomen staat Floor er al met Olivia.

Ik ren naar ze toe en geef ze een dikke knuffel.

'Hey Hey,' zeggen de meiden.

Ik begroet ze terug.

'Zin in het feestje vanavond?' Vraagt Floor.

'Heel veel,' zeg ik terug.

Later lopen we naar binnen en hebben we als eerste wiskunde.

Wanneer ik in me tas wil kijken, zie ik dat ik me boeken er niet in zitten.

'Mevrouw, mag ik even snel mijn boeken uit me kluisje halen?' Vraag ik aan de docent.

'Is goed, wel snel terug zijn!' Zegt ze duidelijk terug.

Ik loop het lokaal uit naar mijn kluisje. Ik open mijn kluisje en doe de juiste boeken in mijn tas.

Wanneer ik klaar ben doe ik me kluisje dicht en draai ik me om.

Bats.

'Hey schoonheid, heb je geen les?' Vraagt Nick.

Ik ben een beetje bang, vooral door die droom die ik had.

'Uh j-jawel maar uh was me boeken vergeten,' zegt ik terug.

'Ah jammer, ik zie je vanavond bij het feest,' zegt hij en geeft een kusje op mijn voorhoofd, wat een mongool.

Ik loop snel weer terug naar het lokaal, gelukkig ben ik nog op tijd.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu