9: broers

2.9K 8 0
                                    

'Wacht ken jij hem?' Vraagt Sander. 'Ja ken jij hem?!' Vraag ik terug.

'Het is me broer dus ja ik ken hem.' Wanneer hij dat zegt ben ik in shock.

Sander is de broer van Nick?! Ze lijken niet eens op elkaar.

'Wat doen jullie 2?' Vraagt Nick dan. 'Toen ze flauwviel is ze naar de dokter gebracht en we kunnen het goed met elkaar vinden dus wouden we even naar een parkje gaan.' Liegt Sander.

'Lena is wel van mij hè broer.' Zegt Nick.

'Hoezo tf is ze van jou?!' Antwoord Sander een beetje boos. Oh nee...

'Omdat ze van mij is klootzak dat snap je toch wel.' Zegt Nick boos terug.

'Stop gewoon we zijn gewoon vrienden Nick!'

'Als dat maar waar is.' Snauwt Nick en kijkt boos naar Sander.

En dan in 1 klap ligt Sander op de grond.

'Nick wtf doe je??!!! Ga je nou serieus hem slaan omdat ik met hem afspreek? Sukkel!' En ik kijk of alles goed gaat met Sander.

'Sander gaat het?' Vraag ik ongerust. 'Nou je bent anders wel heel zorgzaam over hem hè.' Zegt Nick.

'Ach hou je bek man, als jouw sletje neervalt boeit het je niet, maar als een vriend van mij neervalt boeit mij dat wel, ik ben niet zo harteloos als jouw!' Snauw ik terug.

'We moeten dat project nog afmaken.' Zegt Nick. 'En jij denkt dat ik dat nog ga doen met jo-'

En dan ligt Nick op de grond door Sander. gaat dit nou echt om mij..

'Jongens stop! Als jullie allebei zo door gaan hoef ik jullie allebei nooit meer te zien!!'

Ze stoppen meteen. Nick snuift en stapt in ze auto, hij geeft me nog wel een knip oog. Ja stik erin.

Dan komt Sander weer binnen en gooit de deur dicht. Hij heeft een bloedneus en een blauwe kaak.

'Gaat het?' Vraag ik. 'Ja, met jouw?' 'Ja met mij gaat het goed.' Zeg ik terug.

'Het spijt me Lena..' zegt Sander dan. 'Maakt niet uit.' Lieg ik een beetje, ik ben natuurlijk wel in shock.

'Hoe ken je hem eigenlijk?' Vraagt Sander. 'Hij is die jongen waar ik over vertelde dat ik bang ben dat hij me dumpt enzo en ja.'

Sander kijkt me met groten ogen aan.

'Je weet toch dat hij een badboy is Lena?'
'Ja ik weet het.. maar ik zou hem zo graag willen veranderen, ik heb medelijden met de meiden die geen sletten zijn en worden gedumpt.'

'Oké ja ik snap je wel een beetje.' Zegt Sander.

'Zie ik je woensdag weer? Eerder kan ik niet.' Zegt Sander. 'Ja is goed, doeg dan maar.' Zeg ik en geef een scheef lachje 'doeg.' Zegt hij terug.

Pfff wat een dag, en het is nog maar 11:45, top

Ik loop naar huis wanneer ik onderweg iemand tegen me hoor zeggen 'Hey, gezelligheid nodig?' Ik kijk op.. Nick.

'Nick wat doe jij hier?' Vraag ik chagrijnig. 'Rustig maar liefje, we moeten ons project nog afmaken.'

Hij heeft wel gelijk, en ik zei tegen me ouders dat ik naar Floor zou gaan en als ik nu al thuis kom is het raar.

'Ugh oké dan.' We stappen in zijn auto. 'Maar wat doe je eigenlijk hier?'

'Nou ik wachtte op je schoonheid.' Zegt Nick.

'Hoe weet je dat ik hier langs loop?' Vraag ik dan. 'Schat ik weet alles.' Zegt hij.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu