"Lena"
Mijn wekker gaat.
Ik heb zo goed geslapen, en het is weekend!
Gister voelde geweldig.
Ik heb gister nog onze vriendengroep geappt dat ik oké ben, ik had gister avond gewoon een dip denk ik.
Net wanneer ik wil opstaan krijg ik een berichtje van Sander.
"Hey Lena, je zou me nog appen maar ik heb niks binnen gekregen. Zou je me kunnen laten weten wanneer je onze laatste les wil, of niet?"
Staat er ik het bericht. Kut, ik ben dat helemaal vergeten.
Moet ik verder gaan? Misschien juist wel want dan kan ik het ook doen met Nick, maar misschien juist niet omdat ik zo een goeie band met Nick heb.
Ik twijfel wat ik moet zeggen maar ik stuur een berichtje terug.
"Hey Sander! Sorry ik ben het helemaal vergeten maar echt niet met opzet, zou jij zondag kunnen, of moet je nog steeds werken op zondag?"
Stuur ik.
"Op zondag kan ik wel, in de avond, 7 uur?"
"Is goed, tot morgen dan!" Stuur ik terug.
Geen idee of dit een slimme keuze was, neuken met de broer van degene die ik eigenlijk leuk vind.
Ik besluit me klaar te maken en te ontbijten.
"Nick"
Ik zit aan de ontbijt tafel.
Ik voel me anders, toen ik Lena nog niet kende voelde ik me anders dan nu.
Ik heb zo vaak seks gehad of gewoon net zoiets als ik met Lena had, en het boeide me nooit om die meiden te dumpen.
Maar gister voelde het voor het eerst zo dat ik er echt gevoelens bij had, wat doet ze met me?
Dan gaat de deurbel, is dat Lena?
Wanneer ik de deur open doe voel ik een teleurstelling.
'Wie ben jij?' Vraag ik.
'Ik ben Olivia,' zegt het meisje.
'Oké? Nou ik ken je niet dus is er iets belangrijks?' Vraag ik, ze is wel knap.
'Nou ik wou je graag opzoeken, klinkt allemaal heel raar maar ik wil je leren kennen,' zegt ze.
'Oké maar hoe weet je waar ik woon, me snap locatie zeker?' Vraag ik. ik heb vaker meisjes bij me aan de deur gehad en er dingen mee gedaan, maar dit is toch echt de knapste tot nu toe.
'Ja, hoe weet je dat?' Vraagt ze.
'Gewoon, heb vaker dit soort dingen meegemaakt,' zeg ik met een knipoog.
'Wil je binnen komen schoonheid?' Vraag ik.
'Ja leuk!' Zegt ze.
Ik laat haar binnen en we lopen naar de woonkamer. Samen ploffen we op de bank.
'Je bent knap,' zegt Olivia.
'Ik ben denk ik niet de enige, prinses,' zeg ik terug.
Ik zie haar glimlachen.
Ik aai haar over haar boven been heen, ze heeft een zachte huid.
We kijken elkaar diep in de ogen aan.
'Kom mee,' zeg ik.
'Waar naartoe?'
'Kom mee,' herhaal ik.
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...