"Olivia"
Het is 1 uur s'nachts en ik lig al in bed.
ik hoor de deur van de kamer open gaan, dat zal Lena wel zijn dan.
'Hoi' zegt Lena terwijl ze haar schoenen uit doet, ook de eerste keer dat ze me weer begroet.
'Hoi' zeg ik terug.
Lena komt naast mij op bed zitten in de kleermakers zit en kijkt mij even aan.
'Wat?' Vraag ik ongeduldig.
'Luister Olivia, het spijt me als ik de laatste tijd een beetje kortaf was en dat ik niks meer met je te maken wou hebben alleen omdat jij bij Nick op schoot zat, maar ik vertrouwde je gewoon heel erg en ik was dus heel erg teleurgesteld in je,' zegt Lena opeens.
'Het is al goed ik snap het wel, sorry dat ik niks had gezegd over Nick,' zeg ik terug met een glimlach.
'Maakt niet uit, kunnen we tenminste weer normaal tegen elkaar doen dan?' Vraagt ze
'Doen we.'
"Lena"
Ik word wakker, het is 8 uur in de ochtend en rond 12 uur gaan we met iedereen naar de Eiffeltoren, wel in groepen natuurlijk.
Ping
Ik kijk op mijn telefoon, een bericht van Nick, ik was hem even vergeten.
N:Lena sorry van gisteren, ik kon er ook niks aan doen.
L: Het is al goed, ik was een beetje gestresst dus van mij ook sorry.
N: 🤍
Ik hou van Nick echt waar, maar ik zit ook nog steeds met Sander, bedenk ik me, ik krijg zelfs een kind van hem..
Dan ineens hoor ik "kinderen voor kinderen"
'doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts, van links naar rechts-' zingt Olivia ineens heel hard met de muziek op haar telefoon
Ik schiet in de lach.
'Doe meeee' zegt liv vrolijk.
'Doe je dit altijd in de ochtend?' Schreeuw ik lachend door de muziek heen.
'Vaak wel ja,' zegt Olivia.
Terwijl de muziek aan staat doen liv en ik onze kleren aan en maken we ons klaar.
Ook komt er een appje binnen op mijn telefoon van de groepjes die naar de Eiffeltoren gaan straks.
'Deze groepjes zijn wel prima,' zeg ik.
'Ja inderdaad!' Zegt Olivia terug.
Ik zit bij Nick, Dylan en Madelief en de rest ken ik niet echt.
Elk groepje bestaat uit ongeveer 20 leerlingen.
Dan word er op de deur geklopt.
Ik loop naar de deur toe en doe hem open, ik heb me ook al helemaal klaar gemaakt.
'Hey schat,' zegt Nick en geeft me een zoen op mijn mond.
'Hey knapperd,' zeg ik terug.
'Ik dacht ik haal je ff op, we zitten toch samen in die groep.
'Ga je niet met Dylan?' Vraag ik.
'Jawel maar hij is nog niet klaar dus die zie ik straks wel.'
Ik kijk snel even achter me en zie dat Olivia een beetje teleurgesteld kijkt, zij vind Nick waarschijnlijk nog steeds leuk.
'Kom je?' Haalt Nick me uit mijn gedachten.
'Ik ben al onderweg!' Zeg ik en pak Nick zijn hand vast.
-Tijdstip-
"Nick"
We staan te wachten recht voor de Eiffeltoren tot dat de groep compleet is.
'Het is echt mooi,' zegt Lena terwijl ze met haar hoofd op mijn schouder leunt.
'Jij bent mooier,' zeg ik met een grijns.
'Lekker klef,' zegt ze terug en geeft mij een kus op mijn wang.
Misschien moet ik iets voor haar kopen, misschien zo een slot of zo die je ergens kan ophangen.
'We gaan!' Roept de docent.
'Ik ga even naar Dylan, ja?' Vraag ik Lena.
'Is goed,' zegt ze en zelf loopt ze richting Madelief.
We stappen in een lift en gaan met de lift omhoog in de Eiffeltoren.
'Dylan?' Vraag ik dan.
'Ja?'
'Ik zat er aan te denken om een slot te kopen voor mij en Lena en die dan ergens op te hangen, dat is iets wat veel mensen doen hier toch?'
'Wauw man jij bent echt veranderd, is dat niet een beetje snel en klef,' zegt Dylan terug.
Hij heeft gelijk, ik ben echt veranderd en het is erg snel en klef, maar op één of andere manier zie ik een gezin met haar.
'Het is snel, maar ik ga het proberen, als ze het wilt houd ze dus ook echt van mij,' zeg ik.
'Doe je best,' zegt Dylan.
"Lena"
We staan boven op de Eiffeltoren en het uitzicht is echt geweldig.
'Dit is zo mooi,' zegt Madelief.
'Ja klopt en vanavond gaat hij ook nog licht geven,' zeg ik terug.
We lopen een beetje rond, de Eiffeltoren zelf zit echt ingewikkeld in elkaar.
Pets.
'Kom na de Eiffeltoren even met me mee,' zegt Nick terwijl hij me op mijn kont slaat.
'Sukkel, prima hoor,' zeg ik terug.
Na 20 minuten gaan we weer met de trap naar beneden, het was kort maar wel leuk.
Wanneer we weer beneden staan begint de docent te praten.
'Jullie mogen nu jullie eigen weg gaan, wees niet te laat terug,' zegt mevrouw huisman (de docent).
'Kom,' zegt Nick met een grijns, wat wilt hij doen?
'Waar gaan we heen??' Vraag ik ongeduldig, ik kan niet tegen verassingen.
'Dat zie je zo wel,' zegt hij terug.
Na 10 minuutjes lopen zijn we aangekomen.
Ik zie een heel hek met slotjes voor me.
Dan haalt Nick ook iets uit zijn zak.
'Lena ik hou heel erg veel van je, je hebt me veranderd, wil je voor altijd mijn vriendin blijven?' Vraagt Nick terwijl hij het slotje laat zien.
'Nick... ik, ik kan dit niet doen sorry,' zeg ik en ren weg, geen idee waar heen maar ver genoeg dat hij mij niet meer kan zien.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Fk lang geleden dat ik een deel heb gepost mr hier is weer 1
Ik ga me best doen te blijven posten🩷
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomantizmLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...