36: Onderweg naar Parijs!

1.1K 9 2
                                    

"Lena"

Het is vrijdag, wat betekend dat ik naar Parijs ga.

Ik ben heel opgewonden, maar ergens in mijn achterhoofd weet ik dat ik een kind in mijn buik heb.

Ik heb een beetje make-up op gedaan en voor de rest gewoon een joggings pak, dat is fijn in de bus.

Ik heb me haar in een knot gedaan, het maakt me namelijk niet echt uit.

Ik loop naar beneden en pak me tas met allemaal eten en drinken voor in de bus.

Die heb ik gisteren al ingepakt.

'Mam, pap ik ga,' zeg ik terwijl ik ze allebei een knuffel geef.

'Is goed lieverd, veel plezier,' zegt mijn moeder en me vader geeft me een dikke kus.

'Waar is Mirte?' Vraag ik.

'Oh zij is al weg,' zegt mijn vader.

Ze heeft me niet eens gedag gezegd.

Ik knik.

Ik pak me tas en doe me jas aan, buiten staat Floor al voor de deur we fietsen namelijk altijd samen.

'Doeg,' zeg ik nog voordat ik de deur dicht doe.

'Heyy,' zegt Floor.

'Hey,' zeg ik terug en geef haar een knuffel.

'Ik heb dus echt zoveel zin in Parijs, ik hoop dat we de Eiffeltoren gaan zien en misschien gaan we wel uit eten! Oja en mi-,' en Floor ratelt maar door.

'Ja ja Floor, ik weet het, je hebt er heel veel zin in,' zeg ik lachend.

Ik stap op de fiets en ik fiets achter Floor aan.

Onderweg ratelt ze door over Parijs, maar ik hoor lang niet alles ze is veel te opgewonden.

10 minuten later zijn we aangekomen onze spullen met kleding en alles is al door me ouders naar de bus gebracht, op de fiets gaat dat moeilijk.

Iedereen staat heel dicht op elkaar en wacht tot de bussen komen.

De eerste bussen komen en wij mogen ook al snel instappen.

Ik stap de bus in samen met Floor.

'Hey Floor, kom je naast mij zitten?' Vraagt Linda aan haar.

Floor kijkt mij aan en vraag of het oké is, ik vind het prima.

Ik zoek een plekje in de bus en ga een beetje achterin bij het raam zitten, natuurlijk zitten alle jongens te schreeuwen helemaal achterin de bus.

Ik zet mijn tas op de stoel naast mij zodat niemand naast mij kan zitten, een rugzak mocht namelijk wel in de bus.

Ik pak mijn oordopjes uit mijn tas en zet mijn playlist aan.

Ik kijk uit het raam en zit met me hoofd vol in gedachte, ook aai ik zachtjes over mijn buik.

Tja..

Ineens voel ik een tikje op mijn schouder.

Ik kijk op en ik zie Nick naast mij staan.

Ik doe een oordopje uit en wacht tot hij iets zegt.

'Mag ik naast je komen zitten prinses?' Vraagt Nick met een grijns, stiekem moet ik een beetje lachen.

Ik knik en zet mijn tas voor me knieën neer.

'Ga je niet bij de jongens zitten?' Vraag ik.

'Nee, het zit daar een beetje vol, en daarvoor zitten alleen maar meiden,' zegt hij.

Ik grijns.

Ik geef Nick een kusje op zijn wang en deel mijn oordopjes met Nick.

'Aaa goeie muziek,' zegt Nick.

'Fijn, anders had je pech gehad,' zeg ik terug met een grijns.

Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en voel dat iedereen ons aankijkt, nou ja, de sletjes vooral.

'Nick?' Vraag ik. 'Ja schoonheid?'

'Klopt het dat we worden aangestaard?' Vraag ik zachtjes.

'Jup,' zegt Nick terug terwijl hij me hele haar door de war gooit.

Ineens krijg ik een appje binnen, het is Floor.

F: Ey, klopt het dat je nou samen bent met Nick? Het lijkt echt zoooo!! Omg dan ben ik dus echt zoo blij voor je!😍
L: haha, Uhm ja eigenlijk wel ja.🥹

Typisch Floor, ze kan zo overdreven zijn, maar wel op een lieve manier.

Ik kijk Floor aan en zij mij ook, ze zit ongeveer 5 stoelen verderop aan de andere kant.

Ik grijns en zij grijnst terug.

Dit word nog een lange reis..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu