"Nick"
We zitten nu ongeveer 4 uur in de bus, dus we moeten nog 5 uurtjes.
Lena is ondertussen inslaap gevallen op me schouder, ze ziet er echt lief uit.
Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd.
Ik kijk een beetje rond en ik zie Olivia 3 stoelen schuin achter ons zitten.
Ze kijkt een beetje jaloers.
Wanneer ik haar aankijk draait ze haar hoofd snel weer terug naar degene naast haar.
'Nick,' hoor ik Lena moe zeggen.
'Ja schoonheid?'
'Z-zijn we er Al bijna?' Vraagt ze met een klein glimlachje en dichtgeknepen oogjes.
'Nee prinses, nog 5 uurtjes, ga maar rustig verder slapen,' zeg ik terug.
Wanneer ik weer terug naar haar kijk zijn haar ogen alweer dicht gevallen.
"Tijdskip"
"Olivia"Over 5 minuutjes zijn we in parijs, ik irriteer me echt aan Lena en Nick.
Ik wil het graag goed maken met Lena, echt waar, maar dat kan ik niet doen als ze omgaat met Nick.
Ik wil niet dat ze omgaat met hem.
De bus remt en we zijn aangekomen recht voor een hotel.
Ik bedenk me nu dat ik ook nog eens met Lena een kamer moet delen, dat word wat.
Iedereen stapt de bus uit en ik uiteindelijk ook.
Natuurlijk lopen Nick en Lena hand in hand en Floor loopt er naast.
Klef..
Iedereen komt het hotel binnen en het ziet er eigenlijk best schattig uit.
We krijgen nog wat uitleg over van alles en nog wat, eigenlijk snap ik t wel.
Alle jongens hebben blijkbaar op de 2de verdieping kamers en alle meiden op de 1ste verdieping.
Ik loop naar de balie om te vragen welke kamer ik heb.
Blijkbaar 1.12, kamer 12 dus.
Ik krijg een kaartje voor mijn kamer en ik loop naar de kamer toe.
Ik open de deur en het ik kijk mijn ogen uit.
(Het hotel)
De ramen zijn lekker groot, daar hou ik echt van. rechts van het bed zit nog een deur en daar achter zit dus de douche.
Ik plof op bed neer en niet veel later hoor ik een de deur opengaan.
Het is Lena.
"Lena"
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...