16: Zwembad

2.7K 9 0
                                    

"Lena"

'Oh uh ja ik had gister make-up op gedaan dus is een beetje uitgelopen,' zeg ik.

'Oh oké,' zegt mijn vader en mijn moeder knikt.

Ik loop naar boven en haal de make-up eraf.

Ik was de laatste tijd zo bezig met de lessen en Nick, ik ben helemaal Olivia vergeten.

FaceTime, ja dat is een goed idee! Dat ga ik meteen doen.

Het is 2 uur later en je wilt niet weten hoeveel we zijn bij gekletst. We hebben die hele 2 uur vol gebeld en konden bijna niet stoppen.

En super goed nieuws! Ze komt in de herfst vakantie naar mij!!

Ik ben zo blij ik heb haar echt al lang niet meer gezien.

Ik besluit maar even me huiswerk te gaan maken en wat te drinken.

'BOE,'

'AAAAAAAGGHH,' gil ik terug.

'HAHAHA,' lacht de stem die me heeft laten schrikken.

'Mirte!' Zeg ik met een pruillip. 'Ja wat?' Grijnst ze. 'Je hebt mijn glas water over mijn huiswerk laten vallen dus moet ik waarschijnlijk een uur nablijven maandag,' zeg ik met een boos gezicht.

'Oh sorry, dat was niet perse mijn bedoeling, maar het laten schrikken was alsnog leuk,' zegt ze met een gemeen lachje.

'UGH,' roep ik uit, ik was bijna klaar met mijn huiswerk.

'Maar uh wil je morgen misschien mee zwemmen? Het is dan toch zondag,'

'Mmm oké dan,' zeg ik met een lachje, dat is wel een leuk idee moet ik toegeven.

"Tijdskip"
"Lena"

Ik word wakker door Mirte, ' Lena opstaan we gaan over een kwartiertje naar het zwembad,'

'Wacht wat?? Hoelaat is het dan,' zeg ik geschrokken. 'Half 12,'

Ik knik en kleed me heel snel aan, ik pak snel mijn bikini en een handdoek, ik hoef mijn make-up niet te doen want ik ga toch in het water. Ik neem mijn bankpasje mee, ik koop daar wel eten.

'Dames komen jullie?' Roept mijn vader, hij brengt ons naar het zwembad.

'Ja!' Roepen we allebei tegelijk en schieten in de lach.

'Gaan we naar het binnenzwembad?' Vraag ik.

'Ja,' zegt Mirte. Ik ben daar wel blij mee want het is niet heel warm of zo.

Wanneer we bij het zwembad zijn stappen Mirte en ik uit en zwaait mijn vader ons nog gedag.

We kopen onze kaartjes bij de balie kleden ons om en zoeken ene plekje uit.

Er zijn hier 2 glijbanen, 1 die veel bochten heeft en waarbij je een thema kan kiezen, en 1 die gewoon heel hard gaat met 2 bochten of zo.

'Laten we eerst gewoon even het zwembad in gaan?' Vraag ik.

'Prima we gaan straks wel naar de glijbanen,' zegt mirte terug.

Er is hier ook een duikplank maar die is 4 meter hoog of zo, eigenlijk best hoog vind ik.

We zwemmen een beetje rond en praten een beetje, maar dan.. dan zie ik iemand die ik hier niet perse had willen zien.

Nick.

We kijken elkaar recht in elkaars ogen aan.

'Uhm Lena alles oké?' Vraagt Mirte terwijl ze me uit mijn gedachte haalt.

'Oh uh ja het gaat goed hoor,' en ik glimlach.

'Zullen we eens van de glijbaan af gaan?' Vraagt Mirte.

'Isgoedd welke?' Vraag ik. 'De snelste!'

Ik knik, de snelste is de gene met weinig bochten en zonder thema.

We gaan naar boven de trap op.

Dan zie ik Nick precies voor me staan, oh nee, ik moet zo min mogelijk opvallen.

Ik ga een beetje achter Mirte staan en wacht tot dat hij aan de beurt is.

'Okeeee jij gaat eerst!' Roept Mirte. 'Uhm oké dan.' Zeg ik

Wanneer het licht op groen is glijd ik van de glijbaan af, wat raar, eigenlijk gaat hij totaal niet snel.

BOEM

'Auww,' roep ik uit.

'Nick? Waarom glijd je niet gewoon??'

'Lena ik zit vast ja.'

Nu zitten we ook nog samen vast in een glijbaan, top.

'Lena het spijt me van gister, je was dronken en zei dat ik je moest zoenen, toen wo-'

'Hou je bek gewoon je denkt echt dat ik je geloof hè, je bent een fk badboy die wil neuken met elk meisje,' kap ik hem af

'Ma-'

Wanneer hij wil verder praten botst Mirte tegen mij aan. Dan ineens glijden we alle drie van de glijbaan af.

Plons.

Ik klim zo snel mogelijk het water bij de glijbaan uit uit en ren het zwembad in.

Ik voel gewoon dat Mirte me raar aan kijkt maar me wel volgt.

Na een 30 seconden ongeveer is Mirte ook bij me.

'Lena waarom ren je weg en waarom zat je met Nick in die glijbaan?'

Ik zucht.

'Nou hij zat vast ik de glijbaan dus we kwamen niet verder toen kwam jij en gleden we wel weg, toen rende ik weg omdat ik hem gewoon irritant vind.'

Mirte kijkt me een beetje raar aan maar knikt wel.

'Zullen we is van de duikplank afgaan anders?'

'Uhmmm oké maar als ik me pijn doe omdat hij zo hoog is is het jouw schuld!'

'Prima, maar jij kan toch een salto op de trampoline?' Vraagt Mirte.

'Uh ja hoezo?,' vraag ik verbaast.

'Dan daag ik je uit om dat te doen van de duikplank af, je krijgt 25 euro van me als je het doet,'

'Wil je het zo graag dat je me er geld voor gaat geven?'

'Jaa is toch top voor sociale media,' zegt ze met een grijns.

Nou opzich heb ik het geld wel nodig ja dus ik zou het kunnen doen, en ik bedoel maar.. het is toch niet veel anders dan van een trampoline af?

'Oke Isgoed ik doe het.' Zeg ik zelfverzekerd.

Mirte geeft me een knip oog.

Ik loop naar de duikplank en er staat niemand in de rij dus ga ik op het trapje naar boven.

Mirte blijft ernaast staan want ze wou filmen.

Ik ga staan en zie Nick aan de zei kant staan.

Oh nee door hem krijg ik alleen maar meer zenuwen..

Oké nee ik kan dit ik laat me niet door hem afleiden.

Ik ga klaar staan.

Neem diep adem...

En...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu