40: zal ik het vertellen? ⚠️

1.6K 5 11
                                    

"Nick"

Wat er vanmiddag is gebeurd, ik weet het ook niet.

Lena is weggerend en ik heb haar niet meer gesproken, het is nu 10 uur S'avonds.

'Wat is er?' Vraagt Nate, hij is mijn kamer genoot.

'Niks' zeg ik terug.

'Naja, je lijkt nogal gefrustreerd,' zegt Nate.

'Er is niks!' Zeg ik nu een beetje boos, hij hoeft ook niet alles te weten.

'Oké oké, rustig man, ik wou je alleen helpen.'

Ik vraag me af waarom Lena is weggerend, ik dacht dat ze me leuk vond.

*klop, klop

'Ik ga al,' zegt Nate terwijl hij naar de deur toe loopt.

Ik kijk rustig verder op mijn telefoon.

'Hoi, is Nick hier?' Hoor ik een bekende stem zeggen.

'Ja, kom maar binnen ik ga wel even weg,' zegt Nate.

Op dat moment komt Lena de kamer binnen lopen en is Nate al weg.

We kijken elkaar aan, het is wel een beetje ongemakkelijk.

'Nick, kan ik even met je praten?' Vraagt Lena.

'Kom maar zitten,' zeg ik en Lena ploft naast mij op bed.

'Ik ben niet zomaar weggerend,' zegt Lena, volgens mij krijgt ze tranen in haar ogen.

Ik aai haar over haar rug om haar gerust te stellen.

'Zeg me dan alsjeblieft waarom je bent weggerend, ik word niet boos.'

'Het is erg Nick, ik weet niet wat ik moet doen,' zegt Lena, je hoort de pijn in haar stem.

Ik schuif een plukje haar achter haar oor en geef haar een kusje op haar wang.

'Ik ben er om je te helpen, dat weet je hè?' Vraag ik.

Het is even stil, maar dan begint ze mij ineens te zoenen.

Ik wil heel graag weten waarom ze weg is gerend, maar dit voelt zo goed.

"Lena"

Nick gaat mee in de zoen, waar ik heel blij mee ben want ik ben er nog niet klaar voor om te vertellen dat ik zwanger ben.

de zoen word heftiger en ondertussen trekt Nick mijn shirt van mijn hoofd.

Snel komen onze lippen weer op elkaar neer terwijl ik de knoopjes van zijn blouse los maak.

Nick streelt zachtjes met zijn tong over mijn lip en ik open mijn mond.

De tong zoen word heviger en voelt geweldig.

Ik heb de knoopjes van zijn blouse los en hij trekt zijn blouse over zijn hoofd.

'Word je al een beetje nat van me, prinses?' Vraagt Nick waardoor ik alleen nog maar meer opgewonden raak.

De enige manier hoe ik kan antwoorden is met een kreun.

We staan op van het bed al zoenend en ondertussen maak ik de rits van zijn broek los.

Hij trekt zijn broek snel naar beneden, nu staat hij alleen nog maar in zijn boxer.

Al snel komen zijn zachte lippen opnieuw op de mijne je hij maakt ook mijn rits los.

Snel trek ik mijn broek ook naar beneden.

Ik sta nu alleen nog maar in mijn lingerie.

Nick duwt zijn vingers in mijn slipje en begint rustig rond mijn clitoris te bewegen.

'Je kutje is zo perfect en strak,' zegt hij.

Hij gaat nauwelijks met zijn vingers rond mijn clitoris, en dat is nogal irritant.

'Ah, Nick toe nou,' kreun ik uit.

'Dat bepaal ik zelf schoonheid,' zegt hij met een grijns.

Ik duw mijn heupen naar voren waardoor ik zijn vingers beter kan voelen.

Hij haalt zijn vingers dan ineens uit mijn slipje.

'Nickkk,' kreun ik.

Hij trekt mijn slipje naar beneden, draait mij om zodat ik met mijn rug naar hem toe sta en maakt ook mijn BH los.

*pets

Ik word er alleen maar meer opgewonden van.

Hij streelt met zijn vingers over mijn clitoris en beweegt op een snel tempo.

'Van wie is jouw kutje Lena?,' vraagt hij plagerig.

'Van jouw,' zeg ik al kreunend.

'Sorry, ik hoor je niet,'

'Hij is van jouw Nick,' zeg ik, ondertussen verlaten de kreunen mijn mond.

'Goed zo prinses,' zegt hij.

Hij gaat steeds sneller rond mijn clitoris en ik voel dat ik bijna kom.

'Nick, ik hou het niet meer,' kreun ik.

Dan stopt hij en duwt me op bed waardoor ik op mijn handen en knieën zit.

Dat hij stopte met bewegen, maakte mij gefrustreerd, maar voordat ik daar überhaupt aan kan denken, voel ik zijn lul in me komen.

We zitten in doggystyle en het voelt geweldig.

Hij stoot langzaam in mij en hij verhoogd het tempo steeds een beetje.

Je hoort het geluid van onze huiden die tegen elkaar aan klappen door de kamer heen.

'Ik ga komen,' zegt Nick.

We kreunen allebei luid door de kamer heen.

Dan beweeg ik naar voren zodat zijn lul uit mij gaat.

Ik zie de verwarring op zijn gezicht maar voor hij iets kan zeggen duw ik zijn lul in mijn mond.

'Fuck Lena,' kreunt Nick uit.

Ik heb dit expres gedaan, want ik ben zwanger en als hij in me klaar komt heb ik een probleem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Volgende deel komt binnen nu en een week

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 20 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu