"Sander"
Ik twijfel of ik het moet doen maar dan doe ik het toch.
Ik druk mijn lippen op die van haar, maar dan..
Trekt ze terug. Ik kijk haar verbaasd aan. Dat was ongemakkelijk.
'Lena waaro-,' dan wil ik mijn zin af maken maar drukt ze toch haar lippen op de mijne
Zij zit nu op het bed en ik sta voor haar. Zo zoenen we nog een tijdje.
Wanneer we adem te kort komen stoppen we even maar gaan snel weer verder.
Ik glij met mijn tong over haar lip en ze doet haar mond langzaam open.
Onze tongen vinden elkaar en spelen een spelletje met elkaar. Het word steeds heviger en dan neemt mijn tong toch de leiding.
Lena probeert onder het tongen mijn knoopjes los te maken wat haar niet heel goed lukt dus help ik haar.
'Sander neem me,' kreunt ze uit terwijl ik mijn bloes aan de kant gooi.
Snel trek ik terug en doe haar blouse ook uit met knoopjes, gelukkig gaat het makkelijk want het zijn ziekenhuis bloesjes .
Daaronder heeft ze nog een een bikini topje aan maar al snel trekt ze hem over haar hoofd heen.
'Je bent prachtig,' zeg ik.
Ik kijk vol bewondering naar haar borsten maar dan drukt ze haar lippen weer op de mijne.
Dan probeert ze mijn broek los te maken en al snel trek ik die ook uit.
Ondertussen doet zij haar bikini broekje uit.
De kleding stukken vliegen door de kamer heen en Lena zit nu naakt voor mij.
Ik kijk haar aan of ik mijn onderbroek wel uit moet doen maar ze knikt dan toch.
Ze kijkt even geschrokken maar drukt haar lippen dan weer op de mijne.
Ik ga langzaam naar beneden met mijn lippen en geef kusjes rond haar nek tot ze ergens kippenvel krijgt en daar ga ik dan door.
'Aah Sander neem me,' kreunt ze uit.
'Schoonheid, met alle liefde,' kreun ik er tussen door uit.
'Ahh' kreunt ze nog uit wanneer ik net stop met kusjes geven in haar nek.
Langzaam ga ik door naar onder en ga ik kusjes geven rond om haar borst. Dan ga ik naar haar tiet en zuig ik er langzaam aan.
Ze gooit haar hoofd naar achteren van genot. Kreunen verlaten haar mond.
Dan ga ik nog verder naar beneden en geef ondertussen kusjes op haar buik.
Wanneer ik bij haar vagina aankom ga ik naar haar clitoris en begin daar kusjes te geven. 'Aahh,' kreunt ze hard uit, 'sssttt je ouders,' zeg ik met een grijns.
Ik begin rond haar clitoris te likken en ze geniet volledig.
Dan stop ik en kijk haar aan, ze kijkt mij verbaasd aan. 'Ga door alsjeblieft stop niet,' kreunt ze.
Dan duw ik een vinger bij haar naar binnen. 'Ahwww' kreunt ze uit en gooit haar hoofd weer achterover.
Ik beweeg rond om en ze geniet ervan, al snel duw ik een tweede vinger naar binnen.
Ik ga heen en weer met mijn vingers en kreunen verlaten haar mond.
Dan ga ik ook nog met mijn andere hand rond om haar clitoris.
'Ahw Sander harderrr,' kreunt ze met genot.
Ik beweeg mijn vingers juist langzaam om haar ene beetje te plagen want volgensmij staat ze op het punt van klaarkomen.
Ik haal mijn vingers eruit en begin kusjes te geven om haar vagina om haar te plagen.
'Aah Sander toe ik houd het niet meer,' kreunt ze uit.
'Je komt wanneer ik dat zeg babe,' zeg ik met een grijns.
Kleine kreunen verlaten haar mond en ze wil volgensmij heel graag dat ik verder ga met waar ik mee bezig was.
Ik beweeg meteen heel snel rond haar clitoris en haar kreunen worden luider.
'Ahww,' is de laatste kreun voor ze klaarkomt en ik lik haar af.
Ik rol haar van bed en ik ga zelf op het bed zitten, ik heb al wel een wat stijvere gekregen.
Ze kijkt vol verwondering naar mijn lul maar weet volgensmij niet wat ze moet doen.
'Lena pak met je hand mijn lul vast,' ze doet wat ik zeg en pakt mijn lul vast.
'Ja nu moet je eigenlijk gewoon op en neer bewegen tot ik klaar kom,'
Ze knikt en begint langzaam op en neer te bewegen.
Ze gaat steeds sneller en ik gooi mijn hoofd naar achteren.
'Ahw Lena je bent geweldig,' kreun ik uit.
'Ik weet het,' grijnst ze.
Ze gaat steeds sneller op en neer en ik verlaat constant kreunen.
Ik word steeds stijver en dan kom ik klaar in haar gezicht.
Ze gaat met haar handen rond haar gezicht en likt het af.
'Je smaakt zo zoet Sander,' grijnst ze, ik grijns terug.
'Durf je het met je mond te doen?' Vraag ik.
'Oh en of ik dat durf,' zegt ze.
Ik ga met mijn knieën op bed zitten en zij komt voor mij op bed liggen op haar buik.
Ze duwt haar mond om mijn lul en ik ga langzaam heen en weer.
'Mmm aahhww,' kreunt ze. Ik gooi mijn hoofd achterover en kreun ook.
Ze haalt haar mond ineens uit mijn lul wat best irritant is dus kijk ik haar verbaasd aan.
Ze begint met haar nagel rond mijn eikel te wrijven en doet dat ook met haar tong.
Dit is zo verleidelijk.
'Oohhh Lena,' kreun ik uit.
Ze grijnst en duwt haar mond dan weer om mijn lul wat een opluchting geeft, dit keer gaat zij op en neer met haar hoofd.
Na even kom ik klaar in haar mond en ze slikt mijn cum door.
'le-' wil ik zeggen maar dan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...