15: les 4 ⚠️

4.9K 9 0
                                    

"Lena"

Ik durf me niet om te draaien, we hebben ons allebei uitgekleed maar als ik me nu omdraai zie ik voor het eerst in mijn leven een jongen in zijn onderbroek.

'Je mag je wel omdraaien hoor, schoonheid,' hoor ik Sander zeggen.

Mijn hart gaat steeds harder kloppen.

Hij ziet mij zometeen ook half naakt.

Maar ik bedenk me dan dat ik dit toch ooit moet doen dus draai ik me om.

Ik zie Sander meteen naar mijn tieten kijken.

'Uhm maar beginnen dan,' zeg ik om de stilte te verbreken, Ik probeer zo min mogelijk naar zijn onderbroek te kijken.

'Heel graag,' zegt Sander dan met een knipoog, ugh.

'Oké no-,' en dan trekt Sander aan mijn heupen en trekt mij tegen zich aan, nu sta ik met mijn kont tegen zijn lul aan.

'Toe maar schoonheid,' zegt Sander.

Ik beweeg rustig met mijn heupen heen en weer en voel de bobbel al harder worden tegen mijn kont aan.

'Fuck Lena, ga harder,' ik schrik even van wat hij zegt maar ga harder heen en weer.

'Ah fuckkk,' schreeuwt Sander uit.

Ik bijt op me lip en begin zo snel en soepel mogelijk te bewegen.

'Fuck Lena, ahh fuck,' ik kijk achterom en bijt op me lip terwijl ik nogsteeds aan het schuren ben.

Op dat moment voel ik het warm worden tegen mijn kont aan dus stop ik met schuren en trekt ik meteen weer me kleding aan.

'Uhm ik ga even een uh.-,'

'Ja ja ga maar een nieuwe onderbroek aan doen ja,' kap ik hem af, ik wist dat hij dat ging zeggen.

Nou dat was dus blijkbaar een lesje tussendoor, de volgende is maandag alweer.

'Jo,' hoor ik en ik kijk achterom, Sander heeft zich ook aangekleed.

'Hoi.' Zeg ik terug.

'Duss ga je nu naar huis?' Vraagt hij.

'Uh ja denk het wel ja.' Antwoord ik terug.

'Jammer, ik zie je sowieso maandag weer hè,' zegt Sander en hij geeft een knipoog.

Ik rol met mijn ogen en loop naar beneden.

Wat zal de les van maandag eigenlijk zijn?

Ik sta bij de deur en terwijl ik me schoenen aan doe vraag ik aan Sander: ' wat is eigenlijk de volgende les?'

Daarop grijnst hij, is toch normaal om te willen weten?

'Een handjob schat,' zegt hij.

O lord laat mij nou de gene zijn die geen idee heeft wat dat is. 'Oke ja en wat is dat?' Vraag ik een beetje bot, hij weet zelf namelijk wel dat ik niks af weet van dat soort dingen.

'Vingeren en aftrekken.' Zegt hij rustig.

Nee.
Nee.
Nee.
Nee.

Is wat ik denk.

Ik ga... ik ga een.. een lul zien. nee.

'Wat ben je ineens stil, heb je daar al zoveel zin in dan?' Vraagt Sander met een grijns.

'Ugh hou je bek Sander,' zeg ik terwijl ik me jas aan trek.

'Doei,' zeg ik en gooi de deur achter me dicht.

Dan hoor ik de deur achter me weer opengaan. 'Had daar geen afscheid kusje bij gekund?' Vraagt Sander.

'Droom daar maar van,' zeg ik en loop weg.

Nogsteeds denk ik heel veel aan Nick. De woorden die hij zei.

"We hebben bijna geneukt."

Dat woord komt steeds opnieuw in me op, hebben we dat echt gedaan?

Wanneer ik thuis ben maak ik wat eten voor mezelf.

'En hoe was het feestje?' Vraagt mijn moeder.

'Uh ja leuk hoor,' zeg ik zo overtuigend mogelijk.

'Je ziet er anders niet bepaald goed uit,' zegt mijn vader terug.

Oh ja kut. Ik ben helemaal vergeten die make-up van me gezicht te halen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu