"Lena"
We lopen naar de douche en ik doe even de deur op slot, niemand is thuis verder maar het is toch een fijn gevoel.
Ik doe mijn kleding uit en sta nu alleen nog maar in mijn ondergoed.
'Hou dit aan,' zegt Sander. Wat ik ga toch niet in me ondergoed douchen? Nou eigenlijk lingerie.
'Waarom?' Vraag ik dan verbaasd. 'Hou het aan,' reageert hij droog, daar komt het badboy gedrag weer omhoog hoor.
Langzaam draait Sander de douche alvast open en kleed zich verder uit.
'Sander ik vraag je waarom!' Zeg ik een beetje kwaad, hij staat alleen in zijn boxer nu.
Hij drukt me tegen de muur aan in de douche.
Ik voel de warme waterdruppels langzaam langs me lichaam glijden.
Sander drukt een hand voor mijn mond en houd me stevig vast.
'Lena ik zeg wat je moet doen, want volgens mij deed jij dit omdat je geen ervaring had, dus wijs me niet de les en luister naar me.'
Chagrijn.
Ik duw zijn hand weg en begin hard te praten.
'Sander ik mag toch wel ge-,' maar dan word ik afgekapt.
'Lena hou je bek dicht!' Schreeuwt hij.
Ik kan er totaal niet tegen als mensen tegen mij schreeuwen. Ik krijg tranen in mijn ogen en kijk naar beneden.
'Sorry Lena, maar luister gewoon naar me,'
'Sander, ik mag toch wel gewoon weten waarom, jemig,' antwoord ik met pijn in mijn stem.
'Lena wat is er?' Zegt hij en duwt mijn hoofd omhoog.
Hij kan nu zien dat ik tranen in mijn ogen heb, kut.
Snel drukt Sander me in een knuffel. 'Sorry Lena ik bedoelde het niet zo,' zegt hij terwijl hij over mijn hoofd aait, ik word er rustig door.
Sander duwt me terug tegen de muur en begint me te zoenen, ik zoen terug.
Hij maakt mijn bh bandjes los en haalt mijn bh over mijn hoofd en verbreekt kort de zoen.
Ik wil niet weer degene zijn die als eerst naakt staat dus duw ik zijn onderbroek langzaam naar beneden.
Al snel volgt mijn slipje en staan we weer eens naakt voor elkaar.
We gaan verder met de zoen, Sander haalt zijn tong over mijn lip dus doe ik mijn mond open.
Onze tongen vinden elkaar weer en ik geniet volledig.
Wanneer we allebei buiten adem zijn stoppen we even.
Sander gaat door naar mijn nek en begint kusjes te geven.
Op de plek waar ik kippenvel krijg stopt hij en begint hij te zuigen.
Sander pakt mij vast en tilt me op, hij pakt mij onder mijn kont en duwt me tegen de muur. Ik kan nergens heen.
Sander drukt zijn lippen dan weer tegen de mijne, dit voelt zo goed.
Langzaam glijd zijn tong opnieuw over de mijne, ik open mijn mond.
Hij onderbreekt de zoen en zet me terug op de grond.
Hij pakt een soort douche krukje en zet me erop, verbaasd kijk ik hem aan.
'Sander wat doe je?' Vraag ik maar hij geeft geen antwoord, het enige wat hij doet is grijnzen.
Hij gaat door zijn knieën en begint me in mijn nek te zoenen. Kreunen verlaten mijn mond.
Hij stopt op de plek waar ik kippenvel krijg en hij gaat daar een tijdje verder.
Hij stopt met de zuigzoen en gaat met zijn vingers naar mijn vagina, ik heb een fijn gevoel in mijn buik.
Hij gaat rond mijn clitores en van genot schiet ik mijn hoofd naar achter. 'Oh Sander,' kreun ik uit.
Ik kijk hem niet aan maar ik weet dat hij grijnst.
Ineens drukt hij een vinger naar binnen. Ik kreun opnieuw en mijn ademhaling word steeds zwaarder.
Hij gaat even verder en na een tijdje kom ik klaar.
Sander haalt het krukje weg en gaat onder de warme douche staan, ik ga op mijn hurken.
Ik pak met mijn handen zijn lul vast en begin met mijn handen heen en weer te gaan. 'Oh Lena je maakt me gek,' zegt hij vol genot en half kreunend.
Ik stop mijn mond om zijn lul en begin op en neer te gaan. Kreunen verlaten zijn mond en na een tijdje komt hij ook klaar.
Hij draait de douche uit en we stappen eruit.
We drogen ons beide af en er valt een stilte. Ik trek mijn kleding terug aan en ga naar de woonkamer, Sander volgt mij.
Ik plof op de bank en Sander ook.
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomansaLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...