4:Roos..

3K 11 1
                                    

"Lena" (Roos foto hier boven)

'Hoi roos.' Zeg ik chagrijnig. 'Hey schat, hebben je vrienden al over mij verteld?'

Ik negeer het ik bedoel, Roos is het populairste meisje van school, of nou meer het populairste SLETJE van school.

'Even dat je het weet, blijf met je vieze tengels van mijn Nick af' Zegt Roos terwijl ze met haar lange nep nagels naar mij wijst.

'Heel graag Roos' Zeg ik oog rollend ik bedoel maar, waarom zou ik aan het komen als hij me de volgende dag weer dumpt.

Het is even stil maar dan voel ik een steek door me arm gaan.

Ik kijk naar de plek waar de steek vandaan komt.

'Roos wtf ben je goed in je hoofd, blijf van me af!' Roep ik uit terwijl ze met haar nep nagel in me arm loopt te porren.

'Oh maar jij blijft toch ook niet van Nick af?' Zegt ze chagrijnig terwijl ze verder drukt.

'Bitch!' Roep ik en ik geef haar een klap. 'HOER!' Roept ze uit en ze begint te porren met haar nep nagels.

Het gaat verder en verder en we belanden in een gevecht. Voor ik het weet word ik heel duizelig en het word zwart voor me ogen

Tijdskip

Ik word wakker en hoor allemaal stemmen om me heen, 4 bekende stemmen en 1 onbekende stem.

Ik probeer mijn ogen te open maar er schijnt wit vel licht in mijn gezicht.

'Lena ben je wakker?' Vraagt de onbekende stem. Ik probeer antwoord te geven maar het lukt niet.

Ik open mijn ogen steeds meer tot ze helemaal geopend zijn. Dan zie ik dat ik in een bed lig.

'Hey Lena, gaat het een beetje?' Vraagt de onbekende Stem. Snel kom ik erachter dat de onbekende stem een dokter is. Volgens mij is hij rond de 20, dat is jong.

De donker bruine lokken en de groene ogen van de jongen komen voor me ogen. 'Uh ja het gaat' krijg ik er dan uit.

'Lena schat we waren zo ongerust!' Zegt mijn moeder dan.  De 4 bekende stemmen zijn mijn: moeder, zus, beste vriendin Floor en me vader.

'Lena je moet nog heel even in het ziekenhuis blijven want we willen even kijken hoe het verder gaat.' Zegt de dokter met een glimlach.

'H-hoe heet u?' Vraag ik de dokter dan. 'Oh ja sorry ik heet Sander.' 'Oké' Antwoord ik terug.

Voor de rest heeft Floor me nog flink geknuffeld en de rest ook maar toen moesten ze weer naar huis en nu zit ik hier alleen.

Dan komt Sander aangelopen.

'Hey Lena hoe gaat het?' Het valt me op dat hij er nog niet eens zo slecht uit ziet.

'Niet super een beetje ertussen in.' Lieg ik dan, ja ik wil hier wel blijven hoor bij die knappe dokter.

Dan komt hij dichter bij staan. 'M er lijkt niks aan de hand te zijn.' Zegt hij dan. Oh nee en nu?

'Nou ja ik voel me niet heel lekker' lieg ik opnieuw. 'Oké dan'

'Hoe oud ben je eigenlijk?' Floept er uit mijn mond.. 'Ik ben 19.' Zegt hij met een glimlach.

19 HOE TF..

'Oké ik ben je 16.' Oh lord waarom zei ik dat.
'Hoe ben jij eigenlijk zo jong al dokter?' Vraag ik dan.

'Mijn vader is de baas van deze dokters praktijk.' 'Oh oke.'

'Kan je me een beetje uitleggen wat er is gebeurd Lena?' Vraagt hij dan. 'Nou een meisje op mijn school is best hc en ze denkt dat ze alles weet, op mijn school zit ook wel een best knappe jongen hoewel het een beetje de badboy is, zij vind dat ik met je tengels van hem af moet blijven terwijl ik nog niet eens iets met hem heb gedaan, toen begon ze me te porren met haar nagels, echt cringe eigenlijk en voor ik het wist viel ik flauw denk ik'

Sander kijkt me geschokt aan. 'Oké dat is niet fijn, maar jullie hebben nog niks gedaan?' Vraagt hij terwijl hij "nog" extra uitspreekt.

'Oh uhm nee nou we hebben niks gedaan we hebben ook niks of zo, ik bedoel hij dumpt me de volgende dag toch weer.' Zeg ik dan.

'Oké kan je misschien vertellen waar je woont?'
Vraagt Sander dan.

'Vlinderslag 11' zeg ik dan.
'Kan jij dan misschien vanavond even langs komen rond 7 uur, ik woon in zonnelaan 56'

Dat is iets van 10 min fietsen vanaf mijn huis.

'Maar waarom?' Vraag ik nieuwsgierig.
'Dan kan ik even beter zien wat er aan de hand is en ik heb misschien wel een idee met die jongen die je zo knap vind.'

'Uh prima kan ik je nummer hebben dan?' Vraag ik verlegen. 'Tuurlijk mijn nummer is 06........' Oké dankjewel ik voeg je wel als ik thuis ben.

'Kan je nu naar huis dan?' Vraagt Sander verbaasd.

'Ja ik voel me een stuk beter!!' En ik loop weg.
'Lena??' Hoor ik nog maar ik loop door.

Wanneer ik thuis aangekomen ben kijkt mijn familie me aan. 'Gaat het schat?' Vraagt mijn moeder.

'Het gaat beter dan ooit!' Roep ik en sprint naar boven. Ze keken nog verbaasd.

Dan krijg ik een appje van Floor.

F: hey Lena gaat alles al wat beter?😙☹️
L: ja hoor! Het gaat prima ik ben alweer thuis, zie ik je morgen op school?☺️❤️
F: aahh top!! Ja ik zie je morgen!💕

Dan sluit ik me telefoon weer af, als ik op de klok kijk zie ik dat het al half 7 is.

'Hey zusje!! Gaat al weer goed zie ik?' Zegt mirte.

'Jaa top!' 'Ik ga zo weg naar Floor.' Lieg ik.
'Oké Is goed' en ze loopt me kamer weer uit.

'Ik loop naar beneden naar me ouders. 'Mam, pap ik ga zo naar Floor, mag ik tot 9?' 'Ja is goed lieverd, moet ik je brengen?' Zegt me vader.

'Nee het is niet ver' zeg ik dan.
Ik trek me schoenen aan doe me jas aan en fix me make-up nog een beetje, ik doe me haar in een halve staart en ga naar de fiets want het is kwart voor 7.

Wanneer ik ben aangekomen is het een best wel groot huis.

Ik zet me fiets voor het huis en bel zenuwachtig aan...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu