7: Les 3⚠️

6.4K 12 0
                                    

"Lena"

Ik word wakker, het is zaterdag dus vanavond heb ik mijn 3de les al..

Ik loop naar de badkamer, het enige wat ik op doe is een beetje concealer mascara en blush, verder heb ik geen zin.

Ik doe me haar simpel in een halve staart en doe een joggingpak aan, ik bedoel het is zaterdag.

Ik loop naar beneden en wil me ontbijt ze klaarmaken wanneer ik zie dat Mirte er niet is.

'Mam waar is Mirte?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Ligt nog te slapen.' Zegt ze rustig.

'Mmm dat brengt me op een idee.'

Ik pak een glas en vul die met water, dan sluip ik zachtjes naar de kamer van Mirte.

Ze ligt inderdaad nog te slapen.

dit krijgt ze zo hard terug. Voor ik het water over haar heen wil gooien teken ik nog snel een snor op haar gezicht met een eyeliner pen.

Ik begin te filmen en gooi gewoon dat hele glas water over haar heen.

Haar gezicht is GEWELDIG ze kijkt heel raar verbaasd en opent haar mond super ver alsof ze verdrinkt.

'Haha die heb ik op filmmm!' en ik steek me tong kinderachtig uit.ik zet hem ook meteen online.

'Uhggg waarom Lena?'

'Misschien omdat jij dit een paar dagen geleden ook bij mij deed.' Zeg ik dan.

Ik loop uit haar kamer en ga beneden me ontbijt eten.

'Mirte hoe zie jij eruit?!' Roept mijn vader.

'Wat?? Wat is er lijk ik op een lijk of zo??' Vraagt ze geschrokken.

'Nee dat op je gezicht.' Zegt mijn vader net zo een toon van " duh dat is toch logisch"

Mirte rent naar de wc en kijkt in de spiegel.
Dan komt ze boos de kamer terug lopen.

'Lena' zegt ze geïrriteerd. 'Mirte.' Zeg ik terug.

Ze loopt naar boven en kijkt me nog een beetje chagrijnig na, dat krijg je ervan.

Verder kijk ik de hele dag gewoon een beetje Netflix ik heb toch niks beters te doen, ja huiswerk maar daar had ik totaal geen zin in.

Ik kijk op de klok het is 7 uur. Snel zeg ik tegen me ouders dat ik nog even naar de winkel moet om 8 uur en ze vonden het prima, ze trappen overal in.

Ik ga de laatste 3 kwartier nog even huiswerk maken en al snel is het al kwart voor 8.

Ik vertrek naar het huis van Sander. Ik ben best wel zenuwachtig.

Wanneer ik ben aangekomen druk ik op de bel.

'Hey schat.' Zegt hij. 'Waarom noem je me zo?' Vraag ik dan. Ja sorry maar ik ben gewoon benieuwd en ik vind het apart.

'Omdat je een schat bent,' en hij knip oogt.

Ik loop de woonkamer binnen samen met Sander.

'Wil je drinken?' Vraagt hij.
'Nee hoeft niet.' Antwoord ik en geef een glimlachje.

'Top zullen we dan beginnen met les 3?'

En dan besef ik het me,  ik ben les 3 gewoon helemaal vergeten. Wat gaat er ooit komen.

'Wat was les 3 ook al weer?' Vraag ik bescheiden.

'Dat is schuren lieverd, met kleding hoor.'

Wow wacht wat is schuren...

'Uhm wat is schuren.' Vraag ik dan.

'Nou kom maar bij mij op schoot zitten met 1 been rechts en de ander links.'

Zoals hij zegt doe ik dat dan ook.

'Top wat je nu eigenlijk moet doen is gewoon over me lul heen en weer bewegen en met je heupen bewegen.'

Ik begin maar direct want ja dan ben ik er vanaf.

Ik ga klaar zitten, ik leg mijn handen in zijn nek en en begin heen en weer te bewegen.

'Ah fuck Lena' kreunt hij. Ik vind het wel leuk hoe hij reageert dus ik ga hem een beetje plagen.

Ik ga expres heel langzaam over ze lul heen wat eerst een bobbel was maar nu steeds meer aan het groeien is.

'Ah fuckkk' kreunt hij. 'Lena plaag me niet.'  Kreunt hij uit.

'Lena ik hou het niet.' Kreunt hij, ik lach.

En dan uiteindelijk onstaat er een vlekje in zijn broek en krimpt de stijve langzaam.

Ik kruip van zijn schoot af en bijt op me lip. 'Lena niet doen je bent echt te sexy als je op je lip bijt ik wil niet 2 nieuwe broeken aan doen, 1 is genoeg.' Zegt hij.

'Maar wat vond je?' Vraagt hij met een knip oog.

'Ja nou eigenlijk was het best fijn.' Zeg ik

'Top.' En hij geeft opnieuw een knip oog.

Even later ben ik naar huis gegaan hij heeft me naar huis gebracht met auto, niet precies voor me huis wel een klein stukje verderop.

Als ik thuis kom is het half 9

Als ik binnen kom kijken me ouder me boos aan..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu