"Sander" (foto hierboven= Sander)
Ik doe de deur open en zie Lena staan. 'Hey Lena alles goed?' Vraag ik. 'Ja hoor met jouw?'
'Ook goed!' Antwoord ik met een glimlach.Ze is echt aardig
Knap
Grappig
IntensOok al ken ik haar pas sinds vandaag..
'-Naar binnen' Zegt Lena.'Sorry wat zei je?' Vraag ik. 'Kan ik naar binnen?'
'Oh uh ja kom maar.' Zeg ik met een knipoog
'Wil je wat te drinken?' Vraag ik dan maar. 'Ja water graag.' Zegt ze met een glimlach.
Ik pak water voor haar en ook voor mezelf en loop terug de woonkamer in. 'Je hebt zo een mooi huis,' zegt ze met bewondering.
'Ah Dankje' zeg ik dan met een glimlach.
"Lena"
Er hangt een ongemakkelijke stilte tijdens het drinken dus vraag ik maar wat hij met me wou bespreken.
'Maar uh je had tips over die jongen op mijn school?' Vraag ik nerveus. 'Jaa, hoe is hij?'
'Nou uh hij uhm is een beetje de badboy van school en drukt me meestal tegen de kluisjes aan, ja hij is knap maar dat is niet perse fijn. We praten soms en nu moeten we samen een opdracht maken voor Biologie over voortplanting.'
'Oh dat is kut.' Zegt Sander. 'Ja inderdaad ja haha.' Zeg ik dan maar terug.
'M ik zou gewoon een beetje kijken hoe het gaat en dan je gevoelens vertellen.' Zegt Sander.
'Ja maar het punt is, hij neemt elk meisje mee naar bed en dumpt haar de volgende dag weer dus er is sowieso een kleine kans op een relatie en daarbij stel we hebben een relatie en hij neemt me mee naar bed.. dan- dan.' En daar stop ik mijn zin.
'Wat dan??' Vraagt Sander. 'Ik heb geen ervaring.' Zeg ik verlegen en kijk naar beneden.
Ik voel dat Sander geschrokt naar mij kijkt.
'Jij geen ervaring?? Kijk hoe je eruit ziet. Hoe kan je geen ervaring hebben?'
'Nou ik durfde het nooit.' Zeg ik terug.
'M ik weet wel wat.' Zegt Sander.
Ik kijk verrast, 'Wat dan??'
'Ik kan je sex lessons geven.' En hij geeft me een knip oog. Ik ken dit gedrag, vreemd.
Ik voel me ongemakkelijk.. 'Sex lessons?' Vraag ik een beetje geschrokken.
'Ja dat kan ik je geven en als je dan met een jongen naar bed gaat hoef je niet bang te zijn.'
Zegt hij.'Uhm ik moet even nadenken daarover, is het goed als ik je later deze avond antwoord geef via me telefoon als ik thuis ben?'
'Ja Isgoed ik snap het wel.' Zegt hij dan.
'Oké dan ga ik maar weer.' 'Isgoed dag schoonheid.' Ik schrik een beetje van wat hij zegt maar glimlach terug en stap op me fiets.
Thuis aangekomen denk ik steeds maar na over welke keuze ik zou moeten nemen.. Als ik het doe is het handig zodat ik niet meer bang hoef te zijn, maar aan de andere kant is het vet raar.
Ik wil naar me zus lopen om even me gedachtes te vergeten maar ik zie dat ze nergens te bekennen is.
Ik loop naar beneden om te kijken of ze daar is maar hier is ze ook niet.
'Mam pap, waar is Mirte?' Vraag ik een beetje geïrriteerd.
'Oh die is naar haar nieuwe vriend lieverd.' Zegt mijn moeder.
Heeft Mirte een vriend?!!! Waaattt?!!
Maar dat zei ik in me hoofd zodat niemand het kon horen.
'Oh uh oke,' zeg ik dan en ga naar boven.
Ik besluit Sander maar te appen want ik moet uiteindelijk wel een keuze gaan maken natuurlijk.
L: Hey Sander hier is Lena, ik denk dat ik weet wat ik wil...
Er is nog geen antwoord maar even later komt die wel.
S: top wat word het?
Ik twijfel nog even of ik het berichtje moet sturen maar doe het dan toch.
JE LEEST
Sex Lessons ft my doctor
RomanceLena is een meisje van 16 jaar, ze woonde bij haar opa omdat haar ouders het druk hadden met werk maar opa is uiteindelijk overleden. Ze moest dus naar de andere kant van het land naar haar moeder, vader en zus. Ze moet dus ook haar school verlaten...