27: In de winkel?! ⚠️

4.2K 10 0
                                    

"Nick"

Er is net veel gebeurd, eerst moest ik een meisje kussen, ze was knap. Maar toen ineens kwam Lena en kuste me, ze kan goed kussen, en dit keer was ze niet dronken.

Waar ze heen is? Ik heb geen idee, misschien moet ik haar gaan zoeken.

'Nick waar ga je heen?' Vraagt Dylan.

'Ik moet iets regelen, ik ben zo snel mogelijk terug,' zeg ik en ren naar buiten.

Ik weet niet of ze een fiets meehad of niet, maar ik denk dat ze is gebracht want met een jurk fietsen lijkt me niet handig.

Ze kan dus niet ver zijn.

Misschien moet ik gaan kijken in de stad, daar kan je mensen namelijk niet makkelijk vinden.

Het is een kwartier later en ik loop nu door de stad.

Ik heb geen idee waar ze kan zijn.

Wacht, ze houd van shoppen dus misschien dat ze dat doet als afleiding ofzo? Ja geen idee wat meiden allemaal doen.

Ik loop door de stad langs een paar kleding winkels.

Ook kom ik langs de Hunkemöller.

Misschien moet ik hier even kijken, misschien wijk ik dan af van Lena zoeken maar je weet maar nooit wie ik met een setje kan verassen.

Ik loop naar binnen bij de Hunkemöller hoewel ik me best ongemakkelijk voel, ik kom hier echt niet graag, maar ik kan het doen als cadeautje.

Dan besef ik me dat ik Lena haar cup maat helemaal niet weet.

Wanneer ik de winkel uit wil lopen hoor ik iemand roepen en draai ik om.

'Meneer, kan ik u ergens mee helpen?' Vraagt een medewerker aan mij.

'Uhm nou, eig-,' maar ik kan me zin niet af maken.

Is dat wie ik denk dat het is?

'Meneer?' Vraagt de medewerker opnieuw.

'Uhm ja nee sorry, ik heb geen hulp nodig,' zeg ik snel en loop op een snel tempo naar de andere kant van de winkel.

'Lena?' Vraag ik.

Ze kijkt verbaasd om, ook heeft ze een rood lingerie setje vast.

( het setje )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( het setje )

'N-Nick? Wat doe jij in de Hunkemöller?' Vraagt Lena met een klein lachje.

Haar lach.. zo mooi.

'Nou ik was opzoek naar jouw,' zeg ik.

'Oh,' zegt ze een beetje ongemakkelijk.

'Kom mee,' zeg ik tegen haar. 'Wat waarheen?' Vraagt ze.

Ik geef geen antwoord en trek haar mee een kleed hokje in.

'Nick wat doe je?!' Zegt ze op fluister toon.

Sex Lessons ft my doctorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu