****WARNING - 18XS SCENE****
(Boleh skip bab ini sekiranya tidak berminat/suka baca bahagian seperti ini)
Summary : Khairi telah melakukan hubungan intim dengan Sofia secara paksa.
°
°
°
°
°
°
°
°
°Pintu rumah dibuka kasar. Khairi membawa Sofia menuju ke bilik tidur sementara mereka. Sofia cuba meronta-ronta untuk melepaskan diri tetapi tidak berjaya.
Badan Sofia ditolak keatas katil bersaiz king itu. Sofia masih lagi meronta ingin melepaskan diri tetapi badannya dikunci oleh badan Khairi.
"Lepaskan aku, Khairil." Sofia memberontak cuba melepaskan diri tapi kudratnya tidak mampu melawan Khairi.
"You tak ingatkan apa terjadi dekat kita berdua malam tu kan? You nak I ingatkan tak nikmat apa yang I bagi dekat you semalam?" Khairi memandang Sofia, dia meneggelamkan kepala di bahu Sofia. Bau wangian badan Sofia, membuatkannya sedikit terangsang.
Sofia menggeleng laju, dia tidak mahu bersetubuh dengan tidak rela untuk kali kedua walaupun pada kali ini status mereka sudah halal.
"Jangan risau sayang, I janji I tak kasar supaya you boleh nikmati syurga dunia." Khairi bagai dirasuk setan. Tubuh Sofia sangat mengiurkan, sudah tidak dapat ditahan apabila dia menghidu bau wangian pada tubuh isterinya itu.
Khairi menanggalkan bajunya dan seluar. Baju Khairi digunakan untuk mengikat kedua tangan Sofia, kemudian seluarnya dijadikan tali untuk mengikat tangan itu dikepala katil. Dengan cara itu Sofia tidak boleh melarikan diri.
Baju dress paras lutut Sofia pula ditarik naik hanya melepasi hidungnya sahaja. Mata ditutup oleh baju itu.
"You memang sengaja mudahkan urusan I kan?" Ternyata Sofia tidak memakai bra, putingnya hanya ditutup menggunakan nipple patch.
Khairi mencium bibir Sofia rakus. Kedua belah tangannya mula meramas buah dada Sofia. Sofia mendesah sedikit dan memberi peluang kepada Khairi untuk memasukkan lidahnya ke dalam mulut Sofia. Ciuman dilepaskan.
Khairi mula mencium leher Sofia. Tangan tidak lepas dari meramas buah dada yang bersaiz C itu. Nipple patch di puting sebelah kanan dicabut dan dicampak ketepi. Buah dada itu di isap dengan rakus seperti bayi dahagakan susu.
Perbuatan Khairi tu membuatkan Sofia mendesah kuat. Dia mula terangsang.
"I love hearing you moaning. You make my little brother getting harder." Zakar yang masih tersimpan disebalik boxer itu semakin menimbul. Boxer dicabut membuatkan zakar itu berdiri tegak, sudah keras hanya dengan mendengar desahan merdu dari Sofia.
Kaki Sofia yang dikepit tadi di kangkangkan sebesar mungkin. Terserlah lubang kemaluan yang telah melayaninya semalam. Khairi meletakkan sebiji bantal dibawah punggung Sofia. Dia mula menggeselkan zakarnya itu di lubang kemaluan itu. Gesekkan yang perlahan tadi menjadi sedikit laju.
Khairi pelik kerana tidak mendengar desahan Sofia memandangnya. Kelihatan Sofia sedang menggigit bibir bawahnya untuk menahan desahan dari terkeluar. Terus Khairi membisik sesuatu ditelingan Sofia.
"Kalau you tahan bunyi desahan you, I akan buat benda ni sampai malam. Jangan berani cabar I, I akan pegang kata-kata I." ugutan Khairi menakutkan Sofia. Apabila Khairi melihat Sofia perlahan-lahan melepaskan gigitan bibirnya itu, Khairi tersenyum kemenangan.
"Just enjoy it, sayang. Kalau you enjoy, tak sakit pun. Silap hari bulan you ketagih. Relaxkan badan you." Sofia hanya diam mengikut arahan Khairi.
Khairi membuka nipple patch sebelah kirinya pula dan mula menghisap. Tangan sebelah kanan meramas tetek sebelah kanan Sofia sambil sesekali menjentik lembut puting yang sudah mengeras kerana terangsang. Sambil itu, Khairi masih lagi mengeselkan zakarnya di luar kemaluan Sofia.
Desahan kuat yang Sofia keluarkan membuat nafsu Khairi semakin membuak.
"I tak tahan, Sofi. I nak masuk." Kepala zakarnya sudah ada di pembukaan kemaluan.
Sofia hanya diam tidak membalas. Dia sudah pasrah. Daripada dia dikasari lebih baik dia ikut sahaja apa yang Khairi hendak.
"Don't worry, sayang. I'll do it gently." Seraya itu, kepala zakarnya dimasukkan dahulu.
"Urghh." Desah Sofia
"Ketat lagi you ni. Takpe I masuk sikit-sikit okay?" Khairi menyatukan bibir mereka agar Sofia terleka.
Perlahan-lahan dia mendalamkan zakarnya ke lubang kenikmatan itu.
"Khai... Sakit." Sofia mula merengek apabila sudah memasuki separuh.
"Tahan sikit okay, sayang? I masukkan semua terus lepastu kita relax sekejap." Mendapat anggukkan dari Sofia, Khairi terus menolak masuk habis zakarnya yang panjang itu.
Sofia mengerang kesakitan, sedikit air matanya keluar dari hujung matanya. Khairi mencium pipi Sofia.
"Relaxkan badan you baru tak sakit." Sekali lagi Khairi memesan. Apabila Khairi terasa badan Sofia semakin lembut, terus dia memulakan dayungan.
Dayungan demi dangungan, akhirnya mereka berdua mencapai klimax masing-masing dan kepenatan.
Khairi, membuka ikatan tangan Sofia dan membawa Sofia kedalam pelukkannya. Dicium lembut dahi wanita itu.
Kedua mereka ketiduran akibat kepenatan.
**********
YOU ARE READING
Dia Yang Aku Cintai
RomanceDIA YANG AKU CINTAI Perkahwinan yang tidak dirancang akhirnya terjadi. Macam mana nak rancang kalau kena tangkap basah! Sofia dan Khairi, meskipun berstatus suami isteri tetapi Khairi memutuskan mereka akan jalani kehidupan seperti waktu bujang. Leb...