NOTA DARI AUTHOR

196 1 0
                                    

****WARNING*****

Pertama sekali saya ingin menekankan bahawa cerita ini mempunya beberapa bab yang mengandungi unsur 18xs yang agak terperinci penceritaannya.

Sekiranya umur anda di bawah 18 tahun, saya tidak menggalakkan sama sekali untuk membaca cerita ini. Segalanya adalah diatas tanggungjawab sendiri.

Saya akan letakkan '****WARNING - 18xs scene****' pada permulaan bab supaya anda bersedia atau boleh skip sekiranya mahu.

Sekiranya, majoriti tidak mahukan 18xs scene boleh komen dan saya akan ubah bab tersebut.

Seterusnya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana berminat untuk membaca cerita yang saya karang ini. Ingin saya beritahu bahawa segala yang terkandung adalah rekaan semata-mata, tiada kaitan dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia.

Sekiranya anda mendapati terdapat beberapa bahagian yang seakan sama dengan novel dari penulis lain, ianya adalah kebetulan. Saya tidak meniru atau menciplak mana-mana hasil karya penulis lain.

Dilarang sama sekali mengambil hasil karangan yang saya tulis dan dikongsikan pada platform lain. Dilarang menukar atau mencetak karya saya kepada apa-apa jenis bentuk lain.

Sokongan anda sangat saya hargai, tolong vote untuk beri saya semangat untuk terus menulis. Komen anda terhadap menulisan saya juga amat saya galakkan agar saya boleh terus membaiki kekurangan saya.

Terima kasih dan selamat membaca.

Estimate release date : 26th October 2022

-Dee, butterflypixy-

Dia Yang Aku CintaiWhere stories live. Discover now