Když jsem se ráno vzbudila, tak sem mířila do koupelny. Tam jsem si vyčistila zuby a udělala skincare. Věci jsem zabalila, i pyžamo.
Oblékla jsem se a pomalu nesla tašky ke dveřím. Vůbec nevím jak se tam budu cítit, nikdy jsem v Pardubicích nebyla.Někdo zvonil, nejspíš Jakub.
Dala jsem tašky do výtahu, a zmáčkla čudlík.
Otevřela jsem Jakubovi, který mi společně s nějaký kamarádem s taškami. Když všechny věci byly v autě, tak jsme nasedli my. Potom už Jakub nastartoval a odjeli jsme.V půli cestě jsem usnula. Taky jsem se představila s tím kamarádem. Jmenuje se Tomáš, a je hrozně hodnej. Možná zním jak nějaká slušňačka, ale pravdou je opak. Spíš jsem takový typ holky který chodí do baru a dělá s kamarády problémy.
Jakub mě vzbudil s tím že jsme na místě.
Vzali jsme tašky, a vynesli je do bytu.
Byl tam ten Dominik s nějakou holkou na klíně.
Jakub mi ukázal místnost kde budu mít pokoj.
Vzala jse si tašky, a odnesla je do pokoje.
Byla tam jen skříň, takže budu spát na gauči nebo s bráchou. Do skříně jsem si dala všechno oblečení.
" Ello!" Zařval na mě z kuchyně Jakub
"Už jdu!" Křikla jsem nazpátek
Zvedla jsem se ze země a šla do kuchyně.
"Ello tohle je Dominik, Dominiku tohle je Ella."
Jakub nás představil, a já mu podala ruku, ale on jí nepřijal. Vtáhl mě do objetí, nevadilo mi to.
"Ségra pojedeme do studia, chci tě představit i ostatním"
"Dobře tak jo"
Šla jsem se připravit, oblékla jsem si teplákovku. Šla jsem do koupelny, tam jsem se doupravila. Všimla jsem se že tu nemají klíč od dveří. Mířila jsem do chodby kde jsem se obula.
Teď už jen čekám na Vlčka a Cittu.Jakub nastartoval auto, a jeli jsme do studia.
Cesta trvala asi 15 minut, takže jsem poslouchala písničky. Dorazili jsme na místo.
Vystoupili jsme z auta, a šli do budovy.
Bylo tam lidí jak nasráno."Ahoj, já jsem Radek, Decky, říkej mi jak chceš"
"Já jsem Ella" podala jsem mu ruku, ale taky mě vtáhl do objetí, jako ostatní z labelu.
Takhle jsem se představila se všemi lidmi.
Potom se začalo chlastat, já si dala dva panáky vodky.
"Ello nechlastej kurva!" Křikl se smíchem brácha
"Nech mě bejt" odpověděla jsem mu
Chlastali jsme asi do dvou do rána, teda spíš oni. Potom jsme šli pěšky domů."Hele jednorožec" řekl Dominik se smíchem, potom se rozjebal, twerkoval u lampy. Jakub ten pořad padal, takže sem je musela sbírat.
Když jsme přišli domů tak jsem se šla vykoupat, ale nebyl tam ten zkurvenej klíč. Dominik s Jakubem se něčemu smáli. Ležela jsem ve vaně, ale ti dva debilové mi přišli ukázat mouchu. Protože to ja strašně vtipný. Neřešila jsem to, zabalila jsem se do ručníku, a vyšla z koupelny.
Smrděli jak hovno, Jakuba jsem vysprchovala.
Jsem jeho ségra, takže pohoda.
Dotáhla jsem ho do postele, a on usnul. Díky bohu!
Teď Dominik, ten se v koupelně maloval, já myslela že se poseru smíchy. Odlíčila sem ho, a odvedla do postele. Usnul hned, což je dobře.
Dominik se vysprchuje ráno SÁM.
———————————————————
Takže je tu druhá kapitola.
Ještě bych vám chtěla říct že mi nejde ověřit email, takže vám nemůžu odpovídat na komentáře. Pokusím se to nějak spravit.
Příjemné čtení<33