34.

393 11 0
                                    

~Jakub~
Radek mi pomohl odnést kufry do bytu. Dominik šel ani mi nepomohl. Vrátil jsem se do auta a vzal Ellu do náruče. Odnesl jsem ji k ní do pokoje a dal ji do postele. Přikryl jsem ji a odešel jsem.

~Ella~
Probudila jsem se u sebe v posteli. Koukla jsem se na mobil a bylo 17:04. To uteklo tak rychle? Venku už je tma. Šla jsem do kuchyně, dnes nemám hlad. Od rána jsem nejedla. Dominik ležel na gauči.
"Ahoj" pozdravila jsem ho
Nic neřekl. Zamrzelo mě to.
Šla jsem do koupelny, kde jsem se vysprchovala. Umyla jsem si vlasy a zamotala si je do ručníku. Vzala jsem si Domči triko. Šla jsem zpět do kuchyně a vyndala si těsto na Linecké a perníčky. Vyndala jsem ještě válec a vykrajovátka. Těsto jsem posypala trochu moukou a vyválela. Začala jsem vykrajovat a po chvíli se přidal i Kuba. Perníčky jsem dala do trouby a začali jsme vykrajovat linecké.
Po upečeni jsem je nechala odstát a Jakub jel prý za Kájou. Šla jsem do obýváku kde byl Dominik na mobilu. Sedla jsem si na gauč a pustila jsem si televizi. Po chvíli jsem si radši sedla na zem. Abych mu náhodou nepřekážela.
Po nějaké době Dominikovi někdo volal. Zvedl se a šel do koupelny. Když se zavřel, tak jsem utíkala odposlouchávat.
"..jasně že přijedu baby." Řekl.
Nahrnuly se mi opět slzy do očí. Když už se loučil tam jsem šla do pokoje.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat