6.

626 9 0
                                    

Po snídani jsem se vydala do koupelny. Stoupla jsem si před zrcadlo, byla jsem úplně bledá.
Vysprchovala jsem se a vyčistila si zuby. Potom sem se vrátila do obýváku, a natáhla se.
"Hele ségra, musím jet do Prahy. Vrátím se zítra ráno, možná ještě dnes. Přijde za tebou Tomášek."
"Dobře, hlavně jeď opatrně." Odpověděla jsem mu a políbila ho na tvář.
"Neboj se, chceš něco koupit?"
"Nene, to je v pohodě."
"Tak ahoj"
"Ahoj"
Jakub odjel a já si pustila nějakej film.
"Hele přijde mi návštěva, tak jdi do pokoje."
Řekl mi znechuceně Nik
"Dobře.. můžu se zeptat co jsem udělala tak hroznýho že se ke mně chováš takhle?"
Neodpověděl mi.

Šla jsem si udělat něco k jídlu.
Napadli mě tousty. Vandala jsem si šunku, sýr a kečup. Všechno jsem to dala na sebe, a potom dala do toustovače. Udělala jsem ještě čtyři, kdyby chtěl i Dominik.
Někdo odemykal, to bude Tomášek.
Jo, byl to on.
"Ahojky Tome" šla jsem ho obejmout
"Ahoj kočko" objetí mi opětoval
Dal mi pusu na tvář.
Kdybych si měla vybrat dalšího bráchu, byl by to Tomášek. Opravdu hodně mi přirostl k srdci.
Mám ho strašně moc ráda.
Možná to vypadá že spolu randíme, ale ne, beru ho jako staršího bráchu.

~Dominik~
Jakub odjel někam doprdele.
Jsem tu sám s Ellou.
Aspoň že přijde Tomáš, protože budu mít společnost.

Tomáš s Ellou šli k ní do pokoje.
Trochu jsem žárlil, ale vůbec netuším proč.
Přišly sem dvě holky, takže nám je jasné co se bude dít.

~Ella~
S Tomáškem jsme si pustili horor. Byla jsem přimáčklá na něm. Usnula jsem, i Tomáš.
Když jsem se vzbudila tak bylo 22:03. Šla jsem do koupelny se vysprchovat, a vzít Kubovi nějaké triko, abych ho mohla dát Tomovi.
Vzbudila jsem Tomáše, a on šel do sprchy.
Mezitím co z Dominikova pokoje vycházeli vzdychy. To je ta jeho "návštěva".

Když se Tom vrátil ze sprchy, hezky čistej a voňavej. Šli jsme spát.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat