24.

505 8 0
                                    

Po jídle jsem všechno nádobí uklidil do myčky, a šel se obléct protože je dneska chlastačka ve studiu. Bude tam i P T K, tím pádem ráno se všichni budeme hádám kdo bude u záchodu.
Vzal jsem si černé baggy jeans a free karlo mikinu. Šel jsem pro Ellu která byla v posteli a o něco se pokoušela nejspíš udělat. Lehl jsem si za ní, a pomohl jí. Za odměnu mi vykouřila, a potom jsem se znovu oblékl. Pozoroval jsem jak se obléká. Potom jsem s ní šel do koupelny kde se namalovala. Pobral jsem všechnu svojí odvahu a začal mluvit.
"Miluju tě Ello. Chci s tebou vztah." Otočila se na mě se zaraženým výrazem.
Šla ke mně a obejmula mě.
"Mám to brát jako ano?" Zeptal jsem se jí
"Ano Dominiku!" Odpověděla mi
Šli jsme spolu do auta kde už čekal Jakub. Sedl jsem si vedle něj a Ella dozadu.

Vyšli jsme z auta, a šli rovnou dovnitř. Ve studiu byli všichni a už chlastali. Přidali jsme se k nim i Ella. Po cca 2 hodinách jsme byli všichni na mrdku. Takhle jsme pokračovali asi do šesti večer.
"Hej Dominičku, pojď dalšího panáčkaaa" smál se Robin
"Už mám dost" zasmál jsem se taky
Nakonec jsem souhlasil. Skončilo to tím že jsme si dali dalších 6 panáků. Sedl jsem si na gauč vedle Elly, která měla taky vypito. Začala mi dávat ruku na rozkrok, ale teď se to nehodilo když tu jsou všichni.
"Děti zítra pojedeme na chatu, zabalte se na čtyři dny." Prohlásil JS potom něco horlivě probírali. My jsme s Ellou šli domů, divím se že jsme vůbec došli. Já jsem jí pomohl se umýt a obléct do pyžama. To samé jsem udělal sám se sebou a lehl si k ní do postele.

~Ella~
Vzbudila jsem se vedle Domči, který spinkal zachumlaný v peřině jak malé miminko. Zvedla jsem se a šla jsem na záchod. V koupelně jsem si opláchla obličej a vlezla si do sprchy, kde jsem si rovnou umyla vlasy. Šla jsem vzbudit Dominika aby si šel zabalit věci na tu chatu.
"Dominiku vstávej, musíme si zabalit ty věci" pohladila jsem ho s úsměvem na tváři. On se na mě v polospánku usmál.
"Mhm.. v kolik tam jedeme?" Zeptal se rozespale
"No v 11 máme být před panelákem. A teď je 10"
" tak to si mě měla vzbudit dřív" řekl
"No tak se jdi připravit"
Já jsem si vzala tašku do které jsem si dala ručník, dlouhé triko na spaní které je Domči, potom dvakrát croptop, rifle, troje tepláky, spodní prádlo, mikiny, a oversize tričko. Potom jsem se šla namalovat, a vyčistit zuby. Kartáček s poštou jsem si dala do kosmetické taštičky kterou jsem dala do tašky. Oblékla jsem se a šla se kouknout jak je na tom Dominik. Byl už hotový a společně jsme vyšli před panelák a čekali jsme na ostatní.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat