28.

447 8 0
                                    

Po chvíli Dominik připustil horkou vodu, a my se ještě mazlili. Asi po 20ti vylezli z vany protože byla už studená. Zabalila jsem se do ručníku a šla si vyhrabat nějaké volné triko a tepláky. Rozhodla jsem uvařit svíčkovou. Připravila jsem si na to věci a začala vařit.

~Dominik~
S Ellou jsme byli ve vaně. No bylo těžký se udržet. Umyla mi záda, a potom vlasy, nádhernej odpočinek. Po nějaké době byla voda studená, takže jsem připustil ještě horkou. Když voda byla zase studená tak už jsme vylezli. Ella se oblékla a šla vařit oběd. Jsem zvědavej co to bude. Oblékl jsem se a lehl si do postele kde jsem čuměl do mobilu. Moje oči se pomalu zavírali, a já po chvíli usnul.

Cítil jsem prohloubení postele, tak jsem se snažil rozlepit oči. Ležela vedle mě Ella, s velikým úsměvem od ucha k uchu.

"Jak ses vyspal zlato?" Zeptala se pořád s úsměvem na tváři
"Docela dobře." Zamumlal jsem a zabořil jí hlavu do hrudi.
"Máš tam svíčkovou tak se utíkej najíst." Řekla mi a já se zvedl a odešel do kuchyně. Vzala jsem si talíř s jídlem a pustil se do toho. Po jídle jsem dal nádobí do dřezu. Všechno špinavé nádobí jsem umyl ručně, ale jinak bych ho dal do myčky. Vrátil jsem se zpátky za Ellou která se odličovala. Koukl jsem se hodiny a bylo 19:23. To uteklo nějak rychle musím říct.
Vytáhl jsem notebook a pustil jsem tam nějaký film, a s Ellou jsme se společně koukali. Usnuli jsme hned po skončení filmu.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat