~Ella~
Vzbudila jsem se na gauči s Dominikem, který ještě spokojeně oddychoval. Mačkal mě v objetí, a usmíval se zlehka. Snažila jsem se odtáhnout a jít na záchod.
"Neutíkej mi" zamumlal Dominik do polštáře
"Na záchod a musím do školy"
"Ne, nikam nechoď"
"Dominiku půst mě, já fakt potřebuju na hajzl"
Začala jsem sebou cukat, a potom mě začal lechtat a já se málem počůrala smíchy. Ječela jsem na celý byt.
"D-Dominiku.. půst mě p-prosím" zaječela jsemKdyž mě pustil vydala jsem se do koupelny.
Vysprchovala jsem se a trochu se namalovala, a potom odešla do pokoje.
Vybírala jsem si oblečení. Asi po půl hodině jsem si konečně něco vybrala. Oblékla jsem se, vzala si batoh a vydala se do kuchyně. V kuchyni jsem si udělala kafe do termosky a Dominikovi snídani. Potom jsem namířila do chodby kde jsem si obula boty, a vyrazila jsem do školy.Ve škole jsem se přezula a šla do třídy. Vedle mě se posadila random holka. Napadlo mě se s ní seznámit.
"Ahoj já jsem Ella" řekla jsem jí a čekala na odpověď
"Já Denisa, nebo Denča to je jedno"
Seznámili se a domluvili že přijde dnes k nám.
Zazvonilo na hodinu, a my si stoupli.
"Vlčková k tabuli" Vyvolal mě učitel
Zvedla jsem se a šla k tabuli. Ze zkoušení u tabule mám za jedna takže je to v pohodě.
Když zazvonilo na přestávku tak jsme šli na další hodinu, a takhle to utíkali dál.
Šestá hodina u konce a já jdu do šatny společně s Denčou. Obula jsem si boty a zamkla skříňku, a poté se vydala ven před školu.
"Tak v pět u tebe?"zeptala se
"Jop, kdyžtak kup něco dobrého"
Objaly jsme se a každá se vydala svou cestou.
V autobuse byl hodně divný týpek.
Vyšla jsem z autobusu a vydala se domu s airpody v uších.Byla jsem před bytem a hledala klíčky. Když jsem je asi po pěti minutách našla tak jsem odemkla, a vyzula si boty.
Bylo všude ticho.
Šla sem do koupelny, když jsem ale otevřela, tak tam byl Dominik.
"Kurva Ello!" Sykl Dominik když jsem tam vtrhla
"Promiň, J-já nevěděla že tu někdo je" řekla jsem a odešla do pokoje. Sedla jsem si k psacímu stolu a učila se. Po hodině jsem šla do koupelny, abych se upravila než přijde Denisa.Šla jsem do kuchyně udělat popcorn.
Stála jsem opřená loktama o linku, a na mých bokách se objevily dvě velké ruce. Byly Dominika.
"Co to děláš Niku?" Zašeptala jsem vyděšeně
"Nic jenom se chci s tebou mazlit, a omluvit se ti za to v té koupelně. Nechtěl jsem na tebe křičet, taky jsi jen člověk."
"To je v pohodě. Přijde mi kamarádka za chvíli, musím udělat ten popcorn, budem se koukat na film, chceš s námi?"
"Klidně" odpověděl a šel mi pomoc s jídlemNěkdo zazvonil, takže jsem šla otevřít.
S Denčou jsme se přivítaly a šli do obýváku pustit film. Objednaly jsme pizzu. Když jsme pustily film tak Dominik vyšel z koupelny jen s ručníkem kolem pasu. Ušklíbl se na mě a já si zkousla ret. Dominik přišel jen v šedých teplákách, ale jen v nich. Nic pod nima neměl.
Denča ležela na druhém gauči. Dominik mi ležel hlavou na břiše, a já ho drbala ve vlasech.
Všimla jsem si že usnul, spal jak miminko.