13.

563 9 0
                                    

~Dominik~
Vzbudil jsem se vedle Elly, která spokojeně oddychovala. Zajel jsem jí ze zadu rukou pod triko, a drbal jí záda. Všiml jsem si že se jí začali cukat koutky úst. Dala mi ruku na tvář a bříškem prstů mi ji hladila. Když tak nad tím přemýšlím mohl bych to s ní zkusit. Nechám si to projít hlavou.
"Dobré ráno Domčo" usmála se na mě
"Dobré ráno" úsměv jsem jí opětoval
"Co kdyby jsme dnes šli do fitka?" Zeptal jsem se jí
"Jo mohli bychom."
"Tak domluveno"
"Jdu udělat snídani Jo?
"Jojo, jdi. Já půjdu do sprchy." Odpověděl jsem jí a zvedl se z postele. Šel jsem do koupelny, a vlezl si do sprchy.

~Ella~
Dominik odešel do koupelny, a já do kuchyně. Rozhodla jsem se udělat míchaná vejce se zeleninou. Dala jsem pánev na plotnu a nechala jí rozpálit. Rozklepla jsem vejce a začala je míchat. Dala jsem jídlo na talíře a odnesla ho na jídelní stůj. Ještě jsem udělala čaj, samozřejmě už vánoční, protože se Vánoce už blíží. Dominik přišel jen v bílých trenkách, musím říct že to byl krásnej pohled, hlavně byl JEN v trenkách. Sedli jsme si ke stolu a pustili se do jídla. Po snídani Dominik uklidil nádobí a já šla do sprchy. Vslékla jsem se vlezla si dovnitř. Namydlila jsem si vlasy, a poté pěnu smyla. Zabalila jsem se do ručníku, a vyčistila si zuby. Vyšla jsem z koupelny, a namířila rovnou do svého pokoje. Oblékla jsem se do oversize mikiny a tepláků, a zachumlala jsem se do deky. Je 10.11. a já mám šílenou vánoční náladu. Napadlo mě si potom vyzdobit pokoj, abych celý den neležela když nepočítám to fitko.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat