23.

500 9 0
                                    

Byli jsme všichni vylití jak vázy. My jsme si s Dominikem zavolali taxi, a odjeli jsme domů.
Šli jsme spolu do koupelny, kde za námi Domča hned zamknul, kdyby sem někdo přišel. Nikdy nevíte. Začal mě svlékat a já jeho. Stáli jsme před sebou nazí. Vešli jsme do sprchy, a Dominik pustil vodu a začal mě líbat. Cítila jsem něco na mém břiše. Stojí mu. Je mi jasné že u líbání nezůstaneme.

Po naší společné aktivitě jsem se umyla a Dominik taky.
Zamotala jsem se do ručníku a šla k sobě do pokoje. Neoblíkala jsem se protože Dominik byl taky nahej, a lehli jsme si spolu do postele. Po chvilce Dominik usnul. Já jsem přemýšlela nad životem. S Dominikem bych to chtěla zkusit a on podle mě taky. Za zkoušku nic nedáš jak se říká.
Po nějaké době jsem usnula.

~Dominik~
Vzbudil jsem se vedle spící Elly. Zvedl jsem se z postele a oblékl si tepláky. Šel si zapálit cígo. Potáhnul jsem si tu rakovinu do úst a chvíli jí v sobě dusil. Po chvíli jsem cítil něčí ruce na mém břichu. Otočil jsem se a zamnou byla nahá Ella. Začalo se mi dělat těsno v kalhotech. Líbala mě na zádech. Mohli jsme pokračovat ale někdo začal odemykat hlavní dveře. Ella rychle běžela do svého pokoje se nejspíš obléknout. Pobaveně jsem jí sledoval a po chvíli típl cigaretu.

S Jakubem jsem hráli PSko a Ella ta byla ve sprše. Já se rozhodl že k obědu uvařím já. Špagety se zakysanou smetanou a kuřecím masem. Dal sem vařit vodu na špagety a nalil tam trochu oleje a přidal sůl. Přiklonil jsem hrnec pokličkou a šel naložit maso do marinady. Maso jsem opekl na pánvičce mezitím co se vařily špagety. Do špagety jsem přidal trochu vody z těch špaget a dal smetanu s masem. Nandal jsem jídlo, mezitím Ella přišla.
Společně jsme se s Ello a Jakubem najedli.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat