5.

587 9 0
                                    

~Jakub~
Ráno sem vstával brzo, protože by měl přijet nábytek. Společně s Dominikem jsme to vynesli nahoru, a začali rozbalovat součásti nábytku. Polovinu jsme dokončili asi ve 12 hodin.
Všiml jsem si že Ella ještě spí, takže to pro ní bude spíš překvápko.

Máme hotovo, a Ella pořád spí?
Něco je špatně.

Šel jsem za ní. Furt spala, byla zpocená. Sáhl jsem na ní, a úplně hořela.
"Ello vstávej."
"Nee ještě je brzo"
"Ello úplně hoříš, pojď si změřit teplotu a vzít si prášek. Jak jsem jí řekl tak udělala. Udělal sem jí čaj.
"Jo a pokoj už máš hotový, máš tam i světýlka."
"Děkuju moc!"

~Ella~
Dnes mi není vůbec dobře, mám horečky.
Jakub mi udělal čaj, a dal mi nějaké prášky.
Vzala jsem si to s sebou do pokoje, konečně.
Sundala jsem si oblečení, protože mi bylo vedro. Nahá jsem si lehla do postele, a usnula.

Vzbudila mě nevolnost rychle jsem se zvedla, vzala si na sebe volné triko, a utíkala jsem do koupelny. Můj obsah žaludku skončil v záchodu.
"Ségra dobrý?" Zeptal se starostlivě Kuba
"Hmm" na nic jiného jsem se nezmohla.
Vrátila jsem se zpátky do postele, a vzala si sluchátka. Po chvíli jsem usnula.

~Jakub~
Je 7:36. Mířím do koupelny, kde si vyčistím zuby. Poté se vydám do kuchyně, kde udělám palačinky. Jdu vzbudit Ellu a Dominika. První jdu k Elle, která je celá bledá. Opatrně jí šáhnu na čelo, a zjistím že celá hoří. Lehnu si opatrně k ní, a vtáhnu si jí k sobě do objetí. Pomalu se probouzí.
"Elli vstávej.. v kuchyni máš snídani."
"Hmm.. už jdu"
Ella šla do kuchyně, a já šel do Dominikova pokoje.
Čouhali mu nohy, tak jsem ho začal lechtat .
" ty zmrde nech mě spát!" Křikl na mě
"Ne! Máš tam snídani"
"Ježíš, už jdu ty mrdko"
Šli jsme oba dva na snídani.
Ella už seděla u stolu.

~Ella~
Druhý den mi vůbec není dobře.
Sedím u stolu, a snažím se kousnout do palačinky. Zvedá se mi žaludek, i z vody.
Přišel Jakub s Dominikem, a sedli si ke stolu.
Nějak jsem to snědla, a šla si lehnout na gauč.
Po pár minutách jsem usnula.

Láska & BolestKde žijí příběhy. Začni objevovat