"Dominiku" zasténala jsem. Nahnal mi z tohohle husí kůži.
"Copak babe?" Usmál se škodolibě
Začal mě líbat všude po těle. Zaklonila jsem hlavu a on se přesunul s polibky na krk.
Vyzvedl mě a já si obmotala nohy kolem jeho pasu. Líbali jsme se asi dalších pět minut.
"Klekni si" přikázal mi a já tak udělala
Vím co chce, ale nebude mít všechno co chce.
"Vezmi si ho pusy" přikázal mi zase.
Vzala jsem si ho do pusy a pomáhala si rukama.
Po dobrých minutách jsem cítila že už to na nej jde a tak jsem přestala. Divně a zároveň nasraně se na mě podíval. Zvedla jsem se, zabalila do ručníku a odešla z koupelny.
V pokoji jsem se zamkla, a oblékla se.~Dominik~
Vlezl jsem si k ní do sprchy. Chytil jsem jí za stehna a ona zasténala.
Líbali jsme se asi 10 minut.
"Klekni si" přikázal jsem jí a ona si klekla
"Vezmi si ho do pusy" jak jsem jí poručil a ona tak udělala. Vzala si ho do pusy a začala mi ho kouřit a pomáhala si rukama. Už to na mě šlo a ona to nejspíše poznala. Přestala a já se na ní nasraně podíval. Zvedla se a opustila koupelnu.
Toto si líbit nenechám. Hezky jí to oplatím.
Ve sprše jsem se rovnou umyl. Omotal jsem si kolem pasu ručník a šel do svého pokoje.
Oblékl jsem se a rozhodl se jít do studia nahrávat.
Ve studiu jsem napsal Jakubovi jestli nejde chlastat, a hned mi odepsal že ano.
Dali jsme si sraz u baru.
V baru jsme si objednali chlast a povídali si o kokotinách. Měl jsem už celkem vypito.
Začala se kolem mě motat nějaká blondýnka.
Vypadala jak štětka, a taky že byla.
Jakubovi jsem řekl že s ní jdu domu. On tam zůstal protože se kolem něho motaly holky takže byl spokojenej. Zavolal jsem nám taxi.
Vešli jsme do bytu a šli rovnou ke mně do pokoje. Po naší společné aktivitě jsme oba usnuli.