Přišla jsem k sobě do pokoje, a viděla spícího Domču. Lehla jsem si k němu a hladila ho po zádech. Chtěla sem se přikrýt peřinou, a když jsem si lehla k Domčovi pod peřinu sem se všimla že je nahý. Bylo mi to jedno přitulila jsem se k němu a usnula jsem.
~Jakub~
Byl jsem před naším panelákem. Vešel sem dovnitř a musel vyjít schody protože výtah opět nefunguje. Mám dárek pro Ellu k narozeninám takže je to věc co mám z krku. Vyšel jsem poslední schod a šel ke dveřím. Odemkl jsem a bylo ticho. U Dominika v pokoji nebyli, takže jsem šel k Elle. Spali oba dva, vedle sebe. Počkat! Proč má Dominik oblečení hozené u postele?!
"Dominiku vstávej! To mi prcáš ségru když tady nejsem?"
"Co děláš, já s ní dneska neprcal!"
"Jak dneska?!"
"Jenom jsem se svlékl!"
"Máš štěstí! A jestli té holce ublížíš tak si mě nepřej."
"Klid brácho"
Odešel jsem si vybalit cestovní tašku. Vešel jsem k sobě do pokoje, kde bylo krásně uklizeno. Špinavé oblečení sem odnesl do koše na prádlo. A zbylé čisté uklidil do skříně.~Ella~
Můj milovaný Kubíček mi v pokoji udělal zase scénu. Vstala jsem z postele a rozhodla se že si půjdu zaběhat. Zítra se jde zase do školy takže se moc netěším. Vzala jsem si sportovní oblečení a vyšla z bytu. Asi po půl hodině jsem se vrátila domů úplně zpocená. Šla sem do koupelny. Svlékla jsem ze sebe všechno oblečení a zalezla do sprchového.
Po chvíli jsem cítila něčí ruce na mých stehnech úplně nahoře u rozkroku.